خبرهای داغ:

بیانیه سپاه ناحیه سرخه به مناسبت سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر

سپاه ناحیه شهرستان سرخه به مناسبت سوم خرداد و فتح خرمشهر بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۴۲۶۸
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ سپاه ناحیه شهرستان همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد ماه، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است؛

سوم خرداد ۱۳۶۱ به ‌مثابه نقطه عطف مقاومت ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس تنها گرامیداشت سالروز آزادسازی یک شهر نیست و در گذشت زمان محصور نخواهد گردید بلکه «سوم خرداد» فرازمانی است، چرا که حق امری ورای زمان و مکان است و سوم خرداد رهایی حق مطلق از قید باطل مطلق بود.

حقّی که توسط اراده الهی پشتیبانی شد و نصر و یاری خداوند متعال رادمردان مؤمنی را شامل گردید که باری تعالی را در یاری اسلام و انقلاب اسلامی یاری دادند و خالق و مالک جهان نیز نصرت خود را ارزانی داشت و به تعبیر امام راحل عظیم‌الشأن (قدس سره الشریف) خرمشهر را خداآزاد کرد.

آزادی خرمشهر در عملیات غرور آفرین «بیت‌المقدس» از سویی مبتنی بر بنیان هنجاری دفاعی اسلام ناب صورت گرفت و از طرف دیگر شاکله راهبرد دفاع از ایران اسلامی را بنا نهاد، راهبردی که امروز ماهواره محصول آن صبر و استقامت تصاویر خود از فضای نیویورک و تل آویو برای کنترل دشمنان اسلام ناب را در اختیار ادامه‌دهندگان راه مقاومت و ایثار قرار می‌دهد.

فتح الفتوح بیت المقدس، معیار و مناط همبستگی، اتحاد و همدلی حتی پس از پایان جنگ تحمیلی  و در دوران بازسازی و نوسازی موجب شکوفایی اقتصاد کشور شد، معیاری که اتحاد و روح مقاومت را در کنار ایمان و بصیرت، به‌عنوان رمز پیروزی در مقابل بیگانگان و توطئه‌های آنان پیش روی نسل‌های امروز و آینده‌سازان واقعی انقلاب قرار داد.

بازخوانی و ترسیم رخداد سرنوشت‌ساز و سترگ فتح خرمشهر برای نسل‌های امروز انقلاب و آینده سازان واقعی این سرزمین، حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان قرآن و ولایت در آن قطعه درخشان تاریخی را برای همیشه، جاودانه و الهام بخش رویارویی با بیگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی خواهد کرد.

سپاه ناحیه شهرستان سرخه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز فتح خرمشهر و با تبریک سالروز آن پیروزی بزرگ، آزادی خرمشهرهای در پیش ملت بزرگ ایران را آرزو می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار