آماده سازی و تجهیز سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه

همزمان با سوم خرداد سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۴۴۲۹۹
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با فرارسیدن سوم خرداد و بزرگداشت شهدای خرمشهر برنامه ترمیم، رنگ آمیزی خطوط و تقویت روشنایی سالن ورزشی امام خمینی (ره) در راستای اهمیت دادن به ورزش بسیج شهرستان و احترام گذاشتن به ورزشکاران بسیجی به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه شهرستان و تلاش سربازان و بسیجیان پایگاه امام خامنه ای (مدظله العالی) انجام شد.

علی ستاری مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه سرخه در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک سوم خرداد اظهار کرد: خدمت به مردم از ماموريت و رسالت هاي مهم بسيج است و لذا حوزه ورزش نيز از اين قائده مستثني نيست و تلاش دارد از اين طريق نيز به ملت خدمت كند.

وی افزود: بسيج در چند سال گذشته خدمات بسيار خوبي را در حوزه ورزش در سطح شهرستان ارائه و در زمان حاضر نيز اقدام به ترمیم و بازسازی فضاهاي ورزشي کرده است.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: در حوزه ورزش، هدف فقط سلامتي و زنده ماندن نيست بلكه لذت بردن از زندگي سالم است و به همين علت به هر ميزان كه بتوانيم فضاهاي ورزشي را توسعه دهيم و ورزشهاي كم هزينه و بومي محلي را به مردم معرفي كنيم به همان اندازه نيز جامعه اي سالم و با نشاط خواهيم داشت.

ستاری با بيان اينكه بسيج از توانمندي، ظرفيت و پتانسيل هاي بالايي برخوردار است اما در كنار اين نياز به حمايت، همراهي و كمك دارد، اظهار داشت: آنهايي كه در مسابقات برون مرزي پرچم مقدس جمهوري اسلامي را به بالاي سر مي برند و يا از خون شهدا دفاع كرده و مي كنند و به نداي دشمنان نه گفته و مي گويند در واقع همه بسيجي هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار