حجت الاسلام علی لرستانی، حضور حداکثری مردم وانتخاب اصلح و تشکیل دولت جوان و مؤمن و انقلابی و جهادی راهگشای مشکلات کشور دانست.
کد خبر: ۹۳۴۴۳۲۰
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام علی لرستانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه الیگودرز در جلسه هم اندیشی وتجلیل از مربیان عقیدتی، اساتید، فرماندهان هان برتر حوزه‌ها مقاومت، وبازنشستگان عقیدتی سیاسی سپاه الیگودرز اظهار داشت: یکی از دستاورد‌های سپاه پاسداران تعمیق معنویت در بین آحاد مردم به ویژه جوانان بسیجی است، توصیه به خداپرستی، صداقت، تضرع به درگاه الهی، توجه به جایگاه ولایت فقیه، انس با معنویت، رفع شبهات عقیدتی از موضوعات مطرح شده در نشست‌های بصیرتی است که توسط مربیان عقیدتی برگزارگردیده است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه الیگودرز خاطر نشان کرد:برای تربیت نیروی انسانی، عمق بخشی به مفاهیم دینی با هدف مقابله با جنگ نرم و سخت، معرفت افزایی و ایجاد روحیه جهادی و انقلابی، جذب و به کارگیری همراه با رشد اساتید اثرگذار با محتوای غنی اسلامی و الگوسازی مجاهدان باید تلاش شود.

وی گفت: شهید مطهری در دورانی که دشمنان اندیشه جوانان کشور ما را هدف قرار داده بودند با آثار ارزشمند خود به سوالات جوانان به بهترین شکل پاسخ می‌داد.

حجت الاسلام علی لرستانی، حضور حداکثری مردم وانتخاب اصلح و تشکیل دولت جوان و مؤمن و انقلابی و جهادی راهگشای مشکلات کشور دانست و با تأکید بر ضرورت رعایت باید‌ها و نباید‌های انتخاباتی، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا مردم را ناامید کنند و وظیفه ما دعوت از مردم و امید آفرینی می‌باشد.

درپایان این مراسم از مربیان برتر عقیدتی سیاسی سپاه وبسیج وجناب سرهنگ برامکی بواسطه حمایت وهمکاری‌های لازم در تحقق برنامه‌های عقیدتی با اهدای لوح تجلیل شد.
ارسال نظرات