سرداراباذرسالاری گفت: فتح خرمشهر نماد عظمت ارزش‌های دفاع مقدس است كه باید برای آشنایی نسل جوان امروز با ایثارگری‌های بخشی از جامعه كه برای پاسداشت و تحقق این ارزش‌ها، جان خود را فدا كردند، تلاش شود.
کد خبر: ۹۳۴۴۳۲۴
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹

به‌گزارش‌خبرگزاری‌ بسیج‌ از هرمزگان‌،سردار اباذر سالاری افزود: آزادسازی خرمشهر یكی از اولین اتفاقات نشاط آفرین برای مردم ایران بود كه پس از ناراحتی‌ها و فشارهای جنگ تحمیلی در جامعه رخ داد.


وی تاكید كرد: امروز با وجود فاصله زمانی از آن دوران برای ماندگاری ارزش های دفاع مقدس باید این گونه ایثارگری و تحقق ارزش‌ها یاد آوری شود.


سردارسالاری بیان كرد: همواره وحدت، همدلی و همبستگی كه آحاد جامعه در كنار مسوولان نظام پاسخی ارزشمند به هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی است.


فرمانده‌سپاه‌امام‌سجادعلیه‌السلام‌هرمزگان، با اشاره به جنگ اقتصادی همه جانبه، خاطرنشان كرد: حركت جامعه اكنون نیز همانند دوران دفاع مقدس باید حول محور ولی فقیه و اهداف نظام باشد.


وی به ضرورت آشنایی نسل جوان با واژگان ایثار، مشاركت و امید به آینده تاكید كرد و گفت: نسل جوان با ارزش‌های والا مانند صداقت، ایثار، مشاركت، همدلی، وفاق و امید به آینده كه توسط رزمندگان در دوران دفاع مقدس به خوبی ظهور پیدا كرد آشنا شوند.

ارسال نظرات