خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه فجر در جشن اختتامیه طرح مهمون کوچیکا:
فرمانده سپاه فجر در جشن اختتامیه طرح مهمون کوچیکا گفت: امروز توانستیم برای امر به معروف و سبک زندگی، مصداق عملی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۳۴۴۳۵۷
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جشن مجازی اختتامیه برنامه «مهمون کوچیکا» امروز و با حضور شرکت کنندگان این طرح از سراسر فارس و مسئولین استان برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم در حوزه‌ی اجتماعی فعالیت خلاقانه ای انجام دهیم و برای امر به معروف و سبک زندگی، مصداق عملی داشته باشیم و از حسن تدبیر، خلاقیت و ابتکاری که توسط معاونت اجتماعی سپاه فجر استان فارس انجام شد، تشکر می‌کنم.

سردار بوعلی افزود: کار امروز جزء اولین و معدود کارهایی است که با رویکرد ایجابی در موضوع امر به معروف و سبک زندگی انجام می گیرد و از نظر من کلید موفقیت در این حوزه، ابتکار و کار ایجابی است و به شخصه دوست دارم این کار در همه‌ی حوزه ها ترویج شود.

وی تاکید کرد: بهتر است این برنامه ها به ماه رمضان محدود نشود و در طول سال نیز برای موضوعات فرهنگی و تربیتی، برنامه های خلاقانه پیش بینی شود و این پایه و شروع پیوند سپاه و خانواده ها قرار گیرد.

سردار بوعلی در بخش دیگری از صحبت ها، ضمن تشکر از همه ادارات، سازمان ها، ارگان ها و مسئولینی که در این برنامه‌ با معاونت اجتماعی سپاه فجر همکاری کردند گفت: به طور خاص و ویژه از مادران شرکت کننده در طرح تشکر و قدردانی می کنم و می دانم این کار بدون اهتمام جدی و نقش موثر آن ها محقق نمی‌شد؛ چرا که محرک و قلب خانواده مادر است و اوست که در پیشبرد اهداف فرهنگی خانواده نقش کلیدی دارد و باید بگویم یکی از بهترین روزهای خدمتی بنده، امروز بود که این برنامه منشا خیر شد و توانستم در تکریم این قهرمانان کوچک، نقش داشته باشم.

برنامه «مهمون کوچیکا» با ابتکار معاونت اجتماعی سپاه فجر و همکاری شهرداری شهرهای شیراز و صدرا، سازمان تبلیغات اسلامی، نواحی مقاومت بسیج و مجموعه ادارات مختلف در شهرستان های استان برگزار شد که هدف اصلی آن ترویج فرهنگ روزه داری از سنین خردسالی و تبلیغ سبک زندگی ایرانی-اسلامی بود و سی روز ماه مبارک رمضان، بیش از دو هزار نفر از روزه اولی ها و روزه کله گنجشکی های سراسر استان که با ثبت نام مجازی به جمع مهمون کوچیکا پیوسته بودند، پیامک های تعاملی چند رسانه ای فعالیت های روزانه خود را دریافت می کردند و علاوه بر انجام فعالیت و ارسال گزارش، در مسابقات، جشن نیمه رمضان و کلاس های تربیتی ویژه والدین شرکت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها