خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیر دارالقرآن بسیج سپاه شهرستان جهرم، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیمه تعطیل شدن مساجد، محافل قرآنی در پایگاه‌های بسیج، بارعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۳۸۰
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حسن عزیزی نیا، مدیر دارالقرآن بسیج سپاه جهرم اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیمه تعطیل شدن مساجد، محافل قرآنی در پایگاه های بسیج که قریب به اتفاق آن را جوانان تشکیل می‌دهند ،بارعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

عزیزی نیا افزود: پایگاه هایی که شرایط جلسات حضوری را نداشتند با تشکیل گروه های مجازی، محافل قرآنی را با حداکثر اعضا برگزار کردند و شور و نشاط ماه رمضان، ماه بهار قرآن را به منازل مخاطبان خود وارد کردند.
 
مدیر دارالقرآن بسیج جهرم ادامه داد:از جمله برنامه هایی که در این محافل اجرا گردید، می توان به برگزاری کرسی های تلاوت قرآن با حضور قاریان ممتاز استان و شهرستان، جزء خوانی قرآن کریم،تفسیر قرآن، ارائه نکات ناب و سخنرانی های قرآنی اشاره کرد.
 
عزیزی نیا در پایان گفت: استعدادیابی قرآنی بسیجیان، ارائه آموزش های تخصصی قرآن در زمینه های روخوانی، روانخوانی و تجوید قران،مسابقات قرآن و تجلیل از نخبگان و قهرمانان قرانی از اهم برنامه های دارالقرآن بسیج شهرستان درسال پیش رو می باشد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها