خبرهای داغ:
همدان-در بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر آمده است: خرمشهر حماسۀ دلاورمردان بسیجی و ارتشی همدان را در سینه دارد که ۶۳ رزمنده در خونین شهر، آسمانی شدند.
کد خبر: ۹۳۴۴۳۸۳
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹

خرمشهر حماسۀ دلاورمردان بسیجی و ارتشی همدان را در سینه داردبه گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به‌مناسبت گرامیداشت فرا رسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

صحیفه زرین تاریخ انقلاب، به سالروز «مقاومت ایثار و پیروزی» رسیده است. همان بهار جاویدانی که در سوم خرداد ۱۳۶۱ اسطوره‌هایی چون «محمد جهان آرا»، «محمود شهبازی»، «حبیب الله مظاهری»، «حسین همدانی»، «محمود نیکومنظر» و «فریدون عیوضی» را در خود شکوفا کرده است که اینک به روح پرفتوحشان درود و سلام می‌فرستیم.

خرمشهر حماسۀ دلاورمردان بسیجی و ارتشی همدان را در سینه دارد که ۶۳ رزمنده در خونین شهر، آسمانی شدند. نقش‌آفرینی نیروهای تیپ محمد رسول الله (ص) و تیپ سوم زرهی شهید قهرمان از استان همدان در عملیات «بیت المقدس» با رمز «یا علی بن ابیطالب (ع)» و حماسه فتح خرمشهر پس از گذشت ۳۹ بهار، همچنان به یادگار مانده است که دوشادوش جوانان ایرانی دیگر توانستند به افتخارات ماندگار میهن عزیزمان افزونی بخشند.

ایران امروز، موفقیت‌ها و خرمی‌های بسیاری در عرصه‌های علمی، فناوری،هسته‌ای، نظامی، فرهنگی و سیاسی را ثبت کرده و خواهد کرد. دستیابی به غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم، دستاوردهای دفاعی و نظامی سپاه شامل پهپاد پهن پیکر«غزه»، سامانه موشکی تمام ایرانی«۹ دی»، رادار «چابک قدس» و نیز هدایت محور «مقاومت» که به شکرانه قادر متعال در آستانه سالروز مقاومت و ایثار و پیروزی، شاهد پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ ۱۲ روزه با رژیم صهیونیستی بوده‌ایم.

ما سپاهیان سرافراز سپاه انصارالحسین(ع)همدان، مفتخریم که مردان مقاومت در جهاد اسلامی فلسطین، حلاوت این پیروزی را به ولی امر مسلمین جهان، تبریک گفته و با صلابت اعلام می‌دارند: «ایران شریک پیروزی ماست.» همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد.»؛ پیام امام خامنه‌ای عزیز هم به ملت فلسطین این است: «خداوند عزیز و قدیر را برای نصرت و عزتی که به مجاهدان فلسطینی عطا کرد، سپاس می‌گویم» و....«الله غالب أمره». بالواقع چه عزتی از این والاتر که شرکت‌کنندگان در تظاهرات گسترده ضد اسراییلی در پایتخت انگلیس، پرچم‌های محور مقاومت و سپاه پاسداران را به اهتزاز در آوردند.

 ما ضمن گرامیداشت ۴ خرداد، روز دزفول «روز مقاومت و پایداری»، نیز معتقدیم که ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هم با همت ملت شهید پرورمان، حماسه سرنوشت‌ساز و تاریخی دیگری را در تداوم رزمایش‌های همدلی مبارزه با کرونا رقم خواهد زد و بار دیگر جشن ملی عظیمی را در تقویم انقلاب درج خواهند کرد به امید اینکه به زودی، پرچم ظهور حضرت ولیعصر(عج) را نظاره‌گر باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات