خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد در نشست روشنگری و بصیرت افزایی در روستای گریوان گفت : رمز موفقیت ملت ها ، یکدلی و اتحاد است.
کد خبر: ۹۳۴۴۴۸۷
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام محسن اکبرزاده " مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج بجنورد " در نشست بصیرتی و روشنگری که به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری در روستای گریوان برگزار شد گفت : با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یکی دیگر از پیچهای تاریخی و تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی ، انتخابات پیش رو در 28 خرداد ماه سال جاری می باشد که با مشارکت حداکثری و انتخاب فردی مومن ، انقلابی بتوانیم دولتی جوان و انقلابی را رقم زده و مشکلات را با اتکا به توان داخلی حل و زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی را بوجود آوریم.

وی ادامه داد ؛ رمزموفقیت  هرامتی یکدلی ، یکرنگی واتحاد است که نمونه برجسته آن پیروزی نیروهای انقلابی و مسلمان فلسطین در جنگ 12 روزه در برابر رژیم کودک کش و اشغال گر رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام اکبرزاده اضافه کرد ؛ همانطور که فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشتند امروز جغرافیای فلسطین فقط نوار غزه نیست و قلب همه مسلمانان عالم فلسطین است. ما مثل همیشه حامی فلسطینیان هستیم. این جنگ نماد نبرد مسلمانان با مستکبران است

ارسال نظرات
پر بیننده ها