به مناسبت گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی وسالروز آزادسازی خرمشهر عزیز مراسم میهمانی لاله ها در شهرستان لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۴۹۷
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: بهمنظور گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر خونین و تجدید میثاق با آرمان های شهدای عزیز دفاع مقدس غبور شهدای شهرستان لردگان عطر افشانی شد.

سرهنگ پاسدار عباس رحیمی افزود: در این مراسم فرماندار،خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان ، نیروهای نظامی و انتظامی ،کارکنان ادارات و نهاد های دولتی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی حضور داشتند.

سعید صالحی فرماندهر شهرستان لردگان در این برنامه با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: تصرف خرمشهر در برابر مقاومت جانانه رزمندگان و یاران شهید جهان آرا برای ملت ایران بسیار سنگین و سخت بود و به همین منظور رزمندگان اسلام با برنامه ریزی دقیق در عملیات بیت المقدس توانستند خرمشهر را به بدنه کشور برگردانند و وضعیت جنگ و معادلات دشمن را برهم زند.

صالحی ادامه داد: مجاهدت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس باعث شد توانایی کشور نمایان شود و بعد از جنگ نیز پیشرفتهای علمی ، نظامی و... به خوبی نشان داد که شیعیان واقعی امام علی (ع) میتوانند در قلعه افتخارات جهان بایستند.

اجرای سرود و خاطر گویی توسط یکی از رزمندگان عملیات بیت المقدس از دیگر برنامه های این روز بود.

ارسال نظرات