خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری گلستان عنوان کرد:
رئیس کل دادگستری گلستان در پی دومین تبرکشی طی چند روز اخیر گفت: در برخورد با با اوباش، از رأفت خبری نیست.
کد خبر: ۹۳۴۴۵۰۷
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

اوباش منتظر

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان به نقل از دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار داشت: اشد مجازات در انتظار کسانی است که گمان می‌کنند می‌توانند عربده‌کشی کنند و  با تهدید و قدرت نمایی، امنیت روانی جامعه را به هم بریزند.

این مقام ارشد قضایی استان گفت: رسیدگی به پرونده تبر به دستان  هفته گذشته در مراحل نهایی است و به زودی کیفرخواست صادر می‌شود.

وی ادامه داد: دومین پرونده هم که مربوط به تبرکشان دیشب در یکی از مناطق گرگان است تشکیل شده و بلافاصله پس از وقوع حادثه، با حضور دادستان اقدامات قضایی و انتظامی آغاز شده است و تلاش برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

هادی هاشمیان، دادستان مرکز استان را نیز مکلف کرد تا روند رسیدگی و صدور کیفرخواست به اتهامات این 2 پرونده را با سرعت و اولویت انجام دهد.

رئیس کل دادگستری استان گفت: گلستان به نگارستان ایران و وحدت و آرامش ساکنان آن  شناخته می‌شود و اجازه نمی‌دهیم اوباش  با عربده‌کشی و قدرت نمایی این وجهه را خدشه‌دار کنند.

به گزارش تسنیم، سرنشینان خودروی پژو پارس و خودروی آر ـ دی در روستای زنگیان گرگان با هم درگیر شدند که متأسفانه در این درگیری یک نفر به وسیله تبر مجروح شد؛ این دومین مورد درگیری در  یک هفته اخیر است که در آن مضروب با تبر مجروح می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها