خبرهای داغ:
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

سوم خرداد، برگ زرینی در تاریخ پرافتخار دفاع مقدس است

تبریز- سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با صدور پیامی، سالروز آزادسازی خرمشهر را به مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۴۴۵۷۵
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن پیام حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری آمده  است؛

سوم خردادماه در تاریخ پرافتخار هشت سال دفاع مقدس، برگ زرین و حماسه‌ای بیاد ماندنی است که دنیا را به حیرت واداشت. دولت‌های متخاصم و پر از کینه‌ای که همه امکانات و تجهیزات خود را در اختیار رژیم متجاوز بعثی قرار داده بودند تا مقاومت جانانه سپاه اسلام را به زانو درآورند، با آزادسازی خرمشهر همه معادلات و نقشه‌های خود را نقش بر آب دیدند و به‌راستی که دست قدرت خداوند متعال بر سر رزمندگان اسلام بود و بی‌شک «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

سوم خردادماه، نماد مقاومت، ایثار، عزت، عظمت و فداکاری فرزندان غیور ملتی است که بیش از چهار دهه در مقابل زورگویی‌ها و قلدرمابی‌های ابرقدرت‌های جهان ایستاده و استکبار جهانی را ملول و به ذلت کشانده است.

بدینوسیله ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر از چنگال خونین دشمنان اسلام و گرامیداشت سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی را خدمت پاسداران و بسیجیان جان بر کف، طول عمر باعزت برای، ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) و اعتلای روزافزون را از خداوند متعال خواهانم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها