شنوندگان عزيز، توجه فرماييد'، 'شنوندگان عزيز، توجه فرماييد'، 'خرمشهر، شهر خون و قيام آزاد شد' ... و این تنها صدای بود که دل هر ایرانی را آن روز به شوق آورد.
کد خبر: ۹۳۴۴۶۴۳
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، غیورمردان سپاه اسلام در سوم خرداد ماه 1361 خرمشهر را پس از 578 روز اشغال، آزاد كردند و به یاد ماندنی ترین و شیرین ترین خاطرات جنگ تحمیلی در این دوره رقم خورد. پیروزی كه جاودان شد و همیشه یاد آور از جان گذشتگی فرزندان این مرز بوم است . این پیروزی با گذشت بیش از سه دهه هنوز هم حس سربلندی و افتخار را برای هر ایرانی تداعی می كند آنان كه با زمزمه ' ممد نبودی ببینی، قلبهایشان را بسوی شهیدان همیشه حاضر می برند و شادی خود را با آنان قسمت می كنند.
 

قربان طیبی راد رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به همزمانی روز قدس امسال با ایام عملیات آزادسازی خرمشهر بیان کرد: این موضوع یک نوید مهمی می تواند باشد و آن این است که همانگونه که خدا خرمشهر را خدا آزاد کرد قطعا به فصل الهی آزادی قدس هم به زودی رقم خواهد خورد و این نیازمند پیروی از مکتب امام خمینی(ره) که همان مکتب عاشورا است می باشد.

قربان طیبی راد یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، با تبریک تقارون روز قدس و سالگرد آزادی خرمشهر اظهار نمود: همانطور که فتح خرمشهر سرآغاز فروپاشی حزب بعث و اضمحلال رژیم صدام بود اظهار کرد: ملت ما در ابتدای شروع نهضت اسلامی توانستند در یک رویارویی طولانی مدت با نظام سلطه دست و پنجه نرم کنند و سرانجام آنها را نابود کند.


وی با اشاره به همزمانی روز قدس امسال با ایام عملیات آزادسازی خرمشهر بیان کرد: این موضوع یک نوید مهمی می تواند باشد و آن این است که همانگونه که خدا خرمشهر را خدا آزاد کرد قطعا به فصل الهی آزادی قدس هم به زودی رقم خواهد خورد و این نیازمند پیروی از مکتب امام خمینی(ره) که همان مکتب عاشورا است می باشد.


طیبی راد گفت: آن روز ملت ما یکه و تنها در مقابل نظام سلطه و استکبار ایستاده بود و موفق به این فتح بزرگ شد و امروز به برکت مجاهدتهای شهید سلیمانی و درهم آمیخته شدن خون رزمندگان در جبهه حق علیه کفر و تکفیر و استکبار ، منطقه یکپارچه از مقاومت شده و فتح قدس را فریاد می‌زند.


وی افزود:در گام دوم و با بشارتها و نویدهای که مقام معظم رهبری و با بیداری که در ملت ها به وجود آمده است و با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی که شهید راه آزادی قدس شریف بودند آزادی مردم مظلوم فلسطین نیز به یاری خداوند به زودی زود رقم خواهد خورد.



این رزمنده دفاع مقدس در ادامه عنوان نمود: بنا به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا و تصمیمات اتخاذشده دال بر حضور مردم در فضای حقیقی و برگزاری راهپیمای، مردم مسلمان باید با حضور در پویشهای مردمی که در فضای مجازی وجود دارد بهتر و پر جوش تر از هر وقتی با حمایت از محرومین و مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین تلاش کنند تا با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان قدس عزیز باشند.


طیبی راد گفت: با گرامیداشت یاد شهدای انتفاظه امروز می بینیم که مردم مظلوم فلسطین و جنایاتی که بر علیه این ملت از طرف دشمن روا داشته شده است در حقوق بین الملل نادیده گرفته می شود که اینجا وظیفه هر مسلمانی در جهان این است که به دفاع از حقوق این ملت در مقابل ظلم ظالمان بیستد.



این رزمنده انقلابی عنوان نمود: از فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، انصارالله یمنی و گروه‌های الحشد‌الشعبی عراق و سوریه تا حزب‌الله لبنان و تا حماس و جهاد اسلامی فلسطین جملگی محوری عظیم و بزرگ را تشکیل داده‌اند که هدف نهایی آنها فتح قدس خواهد بود.


طیبی راد عنوان کرد: ضعف و درماندگی بیش از پیش صهیونیستها و قدرت روزافزون جبهه مقاومت آزادی قدس عزیز را به زودی برای جهان اسلام و حامیان این مردم مظلوم به ارمغان خواهد آورد.


وی گفت: مردم انقلابی ایران برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل در منطقه با حضور در پویش های فضای مجازی به صحنه می‌آیند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این جنایات را محکوم می‌کنند.


وی با اشاره به اینکه مردم ایران همیشه طرفدار مظلومین هستند، گفت: روز جهانی قدس روز دفاع از اولین قبله مسلمانان و مردم عزیز فلسطین است و همه مسلمانان در این روز خواستار نابودی رژیم صهیونیستی این غده سرطانی منطقه خواهند بود.
ارسال نظرات