خبرهای داغ:
هر کجا که براساس آرمان های انقلاب اسلامی عمل کرده ایم، پیروزی حاصل شده است. اگر در جامعه یک بصیرت افزایی صورت پذیرد که در انتخابات ۱۴۰۰ انتخاب قابل قبول داشته باشیم، حماسه خرمشهر دیگری رقم خورده است.
کد خبر: ۹۳۴۴۶۴۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین  سید علیرضا عبادی در دیدار با سردار غیاثی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تبریک پیروزهای جبهه مقاومت در عزه، گفت: پیروزی ملّت مظلوم فلسطین یک پیروزی مقدماتی است که امید را در ملت های مظلوم دیگر زنده کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امیدواریم در انتخابات ۱۴۰۰ با عنایت خدای متعال پیروزی بزرگ حاصل شود، اظهار داشت: هزینه های سنگینی که در این ۴۰ سال  کشور به مردم تحمیل شده ریشه در سوء انتخاب دارد.

وی ادامه داد: اگر در اول انقلاب به جای بنی صدر، یک انسان انقلابی به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شد، رژیم بعث و صدام اصلا در حدی نبودند که بخواهند عرض اندام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی در ادامه خاطر نشان کرد: وقتی بنی صدر از صندوق رأی بیرون آمد و رئیس جمهور شد با دشمن ساخت و در نتیجه هزینه بزرگی بر مردم تحمیل شد.

وی افزود: این هزینه ها به خاطر سوء انتخاب بود، باقی لوازم این قضیه نیز از نتایج انتخاب های نامعقول بود.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه هر کجا که براساس آرمان های انقلاب اسلامی عمل کرده ایم، پیروزی حاصل شده است، گفت: شرایط کنونی جامعه محصول دست خود رأی ما است.

نماینده مقام معظم رهبری در پایان بیان داشت: اگر در جامعه یک بصیرت افزایی صورت پذیرد که در انتخابات ۱۴۰۰ یک انتخاب قابل قبول داشته باشیم این انتخاب خواهد توانست جلوی بسیاری از مفاسد و هزینه های تحمیلی را بگیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها