خبرهای داغ:
شاهرود_روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق به مناسبت سوم خرداد از همکاران نمونه این منطقه تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۳۴۴۶۵۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سیدوحید سیدموسوی اظهار کرد: در ابتدای مراسم از علی شیخ‌کبیر و محمد محمدی (همکاران امور اداری منطقه) که توسط منابع انسانی شرکت شایسته تقدیر شناخته شده بودند، تجلیل گردید.
رییس روابط عمومی منطقه شمالشرق ادامه داد: به مناسبت روز جهانی کارگر از آقایان اصلاحچی، هاشمی، الهی، سروی، خرمی، تولایی، جعفری، جمعه، حیدری، عامری، میرغفوری، عرب‌حجی، محبوبی، قدسی و سرکار خانم نوریان کارگران نمونه این منطقه پس از معرفی امور اداری نیز تجلیل شد.
وی افزود: همچنین به مناسبت گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، تلاش‌های آقایان پورابری و قدسی (واحد مخابرات) و دلالی، موسی‌پور و حسین پور (واحد روابط عمومی) ارج نهاده و از خدمات آن‌ها تقدیر گردید.
سیدموسوی اضافه کرد: در این مراسم به پاس همکاری خادمان قرآن و نماز منطقه شمال‌شرق از آقایان رجبی، غمزه، سبحانی مهر، عامری، احمدیان، کشاورزیان، شریعتی، عامری، اکبریان، ثابتی‌فر و شجاع، نیز تجلیل گردید.
به گفته وی؛ از ۶۰ همکاری که در مسابقات فرهنگی ماه مبارک رمضان شرکت نموده و جواب صحیح سوالات را ارسال و به قید قرعه برنده شده بودند نیز تقدیر گردیده و هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.
شایان ذکر است: این مراسم در حسینیه بزرگ سید الشهدای مرکز منطقه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور مدیر و معاونین منطقه در کمترین زمان ممکن و بدون حاشیه‌های مراسم‌های معمول برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها