جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز موضوع غزه و سوریه تابلوی تمام نمای مقاومت بوده و نتایج آن آشکار است.
کد خبر: ۹۳۴۴۶۶۹
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پاسدار رجبی امروز دوشنبه در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر که در کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد، گفت: ما از امروز وارد چهل سالگی سوم خرداد شده ایم.

ایستادگی فلسطین و سوریه آینه تمام نمای گفتمان مقاومت است

پاسدار رجبی با اشاره به اینکه در اربعین سوم خرداد در غزه گلوی صهیونیست ها فشرده شد، سوم خرداد روز استقامت و مقاومت است، اگر کسی بعد از ۴۰ سال همچنان درصدد است نتیجه مقاومت و سازش را نبید باید به او گفت که کدر شده ای و باید این حجم از بدیهیات را ببینید.

وی اظهار داشت: پس از انقلاب ۵۷ و سوم خرداد، ظهور گفتمان مقاومت نزدیک است، امروز موضوع غزه و سوریه تابلوی تمام نمای مقاومت  بوده و نتایج آن آشکار است، امروز خط مقدم جبهه مقاومت نه در سوریه و لبنان بلکه در در شیخ جراح است.

پاسدار رجبی با اشاره به اینکه از این بارزتر نمی توان ثابت کرد که مقاومت چقدر اهمیت دارد، تصریح کرد: امیدوارم از گفتمان سوم خرداد نتیجه بگیریم که گفتمان نجات بخش و پیروز گفتمان مقاومت است و راهی غیر از این جود ندارد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها