فرمانده سپاه ناحیه ابهر در گفت وگو با «بسیج»خبر داد

برگزاری 150برنامه همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر به همت سپاه ناحیه ابهر

زنجان-فرمانده سپاه ناحیه ابهر از برگزاری 21 عنوان برنامه در قالب 150 مورد برنامه همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۴۶۷۰
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

سرهنگ محسن احمدی تبار در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ضمن تبریک فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه عراق با تداوم اشغال خرمشهر می کوشید آخرین و مهمترین اهرم فشار خود را برای واداشتن ایران به شرکت در مذاکرات صلح از موضع ضعف حفظ کند،اظهار کرد:متقابلاً آزادسازی این شهر بندری و استراتژیک می توانست نماد اراده جمهوری اسلامی ایران بر رژیم متجاوزبعثی و اثبات برتری ایران در جنگ باشد.

 

برگزاری 150برنامه همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر به همت سپاه ناحیه ابهر

 

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر نماد اتحاد دینی نیروهای مسلح ارتش قهرمان و سپاه و بسیج سرافراز می باشد،تصریح کرد:هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی با همه سختی هایی که داشت در تاریخ ایران اسلامی،سبب تبلور ایثار،شجاعت،شهامت،اطاعت از ولی فقیه،اتحاد،همدلی و ... در جامعه شد و همین روحیه عالی سبب پیروزی بر دشمن گردید.

 

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به اینکه رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان وملت ایران در دوران دفاع مقدس می بایست توسط نهادها،ادارات و مسئولین در سطح جامعه پررنگ شود تا نسل جوان به آینده امیدوار باشند،بیان داشت:با توجه به وضعیت کرونایی کشور،سپاه ناحیه ابهر بیشتر برنامه های خود بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر را در فضای مجازی برگزار می کند.

 

این مسئول در پایان با بیان اینکه همزمان با حماسه سوم خرداد،سپاه ناحیه ابهر اقدام به برگزاری 21 عنوان برنامه در قالب 150 مورد برنامه در سطح پایگاه های بسیج،حوزه های مقاومت محلات و اقشار نموده است،یادآور شد: برگزاری نشست خبری با خبرنگاران،دیدار با امامان جمعه،دیدار با خانواده شهدا و جانبازان،افتتاح سالن ورزشی نورین،اهدا بسته های معیشتی  و همچنین اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از برنامه های این روز می باشد.

ارسال نظرات