فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد گفت: تکلیف شرعی و عقلی تمام ملت و حامیان تغییر وضع موجود شرکت در انتخابات است.
کد خبر: ۹۳۴۴۷۶۱
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نظرآباد؛سرهنگ محمد جانمحمدلو ضمن تبریک بمناسبت آزاد سازی خرمشهر در نشست بصیرتی بمناسبت حوالی انتخابات ریاست جمهوری در پایگاه بسیج شهید خداداد ورزدار و فوزیه شیر دل حوزه ۷۱۹ شهید اصل دهقان و۷۲۰ فاطمه (س)، اظهار کرد:رائ تک تک مردم میتواند در انتخابات تاثیر گذار باشد زیرا ما در دوره های قبل شاهد آن بودیم.

وی تاکید کرد: تکلیف شرعی و عقلی تمام ملت و حامیان تغییر وضع موجود شرکت در انتخابات است زیرا با مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح جامعه و دولت اسلامی تشکیل میابد، مردم باید با بصیرت و با آگاهی به فردی لایق رائ بدهند.

سرهنگ جان محمدلو ضمن تشریح شاخصه های فرد اصلح طبق بیانات مقام معظم رهبری، افزود: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور و نتیجه انتخابات تأثیر گذار در این زمینه است، ممکن است این انتخاب موجب تعجیل در فرج و یا موجب تاخیر در ظهور شود.

وی عنوان کرد: تمام اختیارات کشور دست مردم است، در انتخابات و با دادن رائ غلط این انتخابات بدست یک فرد غیر اصلح و ناپایبند به وعده های خود سرنوشت کشور را تغییر می‌دهد، افرادی با هدف برهم زدن و هدف بر پا کردن فتنه کارهایی را انجام می‌دهند که مردم پایشان به طرف صندوق ها کشیده نشود.

وی بیان کرد: بعضی از این افراد همان کسانی هستند که خودشان در سران دولت فعل هستند و هدف خود را اصلاح کشور می دانند، سوال شما باید این باشد که اگر این افراد می خواستند کاری انجام بدهند چرا در همین دوران نکردند و مطمئناً این ها بهانه هایی از قبیل اینکه در دولت اختیاراتی وجود ندارد به روی کار می آورند و باز هم سوال مردم باید این باشد که اگر اختیارات در دست دولت نیست چرا می خواهید رئیس دولت و در انتخابات شرکت کنند؟ این یعنی روشنگری برای خودتان و اگر این چالش ها بوجود آورند و شما با روشنگری به آن ها بپردازید، چهره واقعی افراد را خواهید شناخت.

وی ضمن اشاره به اهمیت اطاعت پذیری از مقام معظم رهبری، تاکید کرد: ما در سال های متداوم برخی از افراد را دیدیم که از نقطه نظرات و خط رهبری انحراف پیدا کردند و یا افرادی با وجود مقام معظم رهبری مخالف هستند، این طیف از افراد پایبند به هیچ قانون نیستند، این ها جریان های انحرافی هستند که هدفشان برهم زدن نظم کشور و تزلزل و انحراف خط انقلاب می باشند.

خبرنگار بسیجی:مهین دهقان

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها