امام جمعه ملایر:

باید در انتخابات همانند خرمشهر حماسه دیگری خلق کنیم

ملایر-امام جمعه ملایر گفت: باید در انتخابات همانند خرمشهر حماسه دیگری خلق کنیم تا بار دیگر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شود.
کد خبر: ۹۳۴۴۸۳۸
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶

باید در انتخابات همانند خرمشهر حماسه دیگری خلق کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد اظهار داشت: حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر برگ زرینی در کتاب پرافتخار انقلاب اسلامی است.

وی این روز را با اشاره روز از بین رفتن باطل و اهل باطل عنوان کرد و گفت: سوم خرداد روز توسعه قدرت اسلام و عظمت ملت ایران بود.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه سوم خرداد ماه روز شکست قدرت پوشالی دشمن بود، ابراز داشت: در این روز مجاهدان فی سبیل‌الله و جوانان با دلیر و انقلابی با اراده‌ای پولادین غرور و سرافرازی را برای کشور رقم زدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش‌رو ابراز داشت: انتخابات خرمشهر دیگری است که باید در آن حماسه آفرید.

برقراری با تأکید بر مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات  گفت: در کنار این حضور وظیفه‌ای که بر عهده داریم انتخاب فرد اصلح است.

وی عنوان کرد: باید در انتخابات همانند خرمشهر حماسه دیگری خلق کنیم تا بار دیگر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار