خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انتخابات حق و باطل را رقم می زند/ انتخاب احسن پیروزی پنهان مردم است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انتخاباتی در پیش داریم که حق و باطل را رقم می زند این مهم است جنگ تحمیلی ۸ ساله متاسفانه هزینه ای بود که در انتخابی ناشایست رقم خورد هزینه بر مردم تحمیل شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۸۷۳
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده معزز، ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس بمناسبت سوم خردادماه سالروز آزاد سازی خرمشهر ضمن تبریک این روز و تهنیت پیروزی مردم مظلوم فلسطین در عملیات اخیر اظهار داشت: در عملیات اخیر غزه در دفاع از فلسطین و وحدت این ملت با جریانات نمونه‌های سابق متفاوت و به گونه‌ای است که هم فلسطین این را به عنوان مقدمه پیروزی نهایی تلقی می‌کند و برخی از کارشناسان صهیونیستی اعلام کردند که اینجا جای ماندن نیست و باید برگردیم به کشور خودمان.

وی افزود: شاخصه دیگر این عملیات این است که رنگ بین المللی گرفت چه در روز‌هایی که صهیونیست‌ها خانه‌های فلسطینی را ویران کردند عده‌ای را شکنجه و زندانی و در مسجدالاقصی مردم را تیرباران کردند و درگیری حاصل شد.

عبادی ادامه داد: در شرق و غرب کره زمین به عنوان این که فریاد مردم دنیا بود که فلسطین را به فلسطینی‌ها واگذار کنید. حتی در کشور‌های اروپایی و آمریکایی همچنانکه
بعد از این پیروزی در سطح بین المللی همه جشن گرفتند و منتظر خبر‌های خوشی در آینده خواهید بود.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: این پیروزی‌های آشکار آیه پنهان دارد و آن پیروزی پنهان است پیروزی‌ها محصول یک نوع پیروزی است و آن کارشناس خودش را می‌خواهد.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین امتیازی که خداوند به انسان داده و فلسفه خلقت انسان این است که انسان موجودی نامحدود، همه چیز خواه، انتخاب گر و دارای اختیار است. یعنی در کنار خواسته‌های نامحدود انسان همه چیز خواه است در برابر امور نامحدود ظرفیت برای انتخاب یکی است و هر لحظه تکرار می‌شود و ارزش انسان که از فرشته بالا می‌زند از این جهت است.


عبادی اظهار داشت: در جهان حق و باطل است پیروزی پنهان آنجاست که انسان در کنار راه‌های مختلف باطل نفسانی شیطانی و فاسد به حساب انتخاب احسن گزینشی کند که آن حق باشد و این پیروزی است که رقم خورده است.


وی افزود: انواع و اقسام پیروزی‌ها در وصول به اهداف آشکار برخواسته از پیروزی پنهان است بقیه را می‌شود با اعداد ارقام، اقلام، قلم و بیان آماری داد، اما آن پیروزی پنهان اعداد و ارقام برنمی دارد.



نمایند، ولی فقیه در استان گفت: وقتی پیروزی پنهان رقم خورد آن گاهی سر از مطلبی درمی آورد که شاید تعجب کنید انسان هر عبادت و کار خیری می‌کند، اما بالاتر ین مقام شهادت است.

وی ادامه داد: شهادت معامله یکجا با خداوند است و سودی بالاتر از آن نیست و سوال مطرح است آیا بالاتر از مقام شهادت است؟ بله هست کسانی که در معامله با خدا از همه چیز دست شستند و برای مقابله با باطل و دفاع از حق به جهاد برخاستند عده‌ای شهید شدند و عده‌ای ماندند آن‌هایی که ماندند این افراد دشمن را ناکام گذاشتند و اهداف شهادت را مدنظر قرار دادند.

عبادی خاطر نشان کرد: همیشه که جنگ نظامی نیست انواع و اقسام آزمایشات جنگ روانی، فرهنگی، اطلاعاتی و تبلیغی باشد فرقی ندارد این افراد بعد از میدان‌های کار زار هدف را فراموش نکردند هرجا به اقتضای زمان و شرایط حق را برگزیدند که پیروزی پنهان است و هدف را تعقیب کردند نتیجه این شد که تا پای شهادت رفتند و بعد راه شهدا را ادامه دادند این امتیاز اضافی خداوند به آن‌ها داده است مقامشان از شهید بالاتر است.


وی یادآور شد: روزی جنگ نظامی جنگ بین المللی علیه ملت ایران بود که رادمردی و پایمردی‌ها همه را پاسخ داد. بالاخره جنگ نظامی بود و حالا بار‌ها و بار‌ها دشمنان اعلام کردند که همه گزینه‌ها علیه شما روی میز است.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: پس جنگ خیلی فراتر از گذشته است جنگ نظامی مقدمه‌ای برای سلطه فرهنگی، سیاسی، عقیدتی و ... است و گاهی ممکن است زحمت‌ها بکشند سرزمینی تصرف شود و با پاتک از دست بدهند، اما جنگ‌های امروز در عرصه‌های فرهنگی، عقیدتی و سیاسی این طور نیست.


وی اضافه کرد: انتخاباتی در پیش داریم که حق و باطل را رقم می‌زند این مهم است جنگ تحمیلی ۸ ساله متاسفانه هزینه‌ای بود که در انتخابی ناشایست رقم خورد هزینه بر مردم تحمیل شد.

عبادی ادامه داد: مردم بنی صدر را برای نخست وزیری انتخاب کردند بنی صدر پشت صحنه از دست نشاندگان غرب بود و الا اگر در انتخابات انسان انقلابی، الهی، مردمی و ولایی بود به عراق اجازه ورود هرگز نمی‌داد.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: انتخاب که آزمایش هر روز و هر لحظه ما در انواع و اقسام امورات است یکی از انتخابات سرنوشت ساز ما انتخاب ریاست جمهوری است و این نتیجه را مردم خواهند دید.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم پس از میوه‌های تلخ انتخابات بد مردم میوه‌ای شیرین بچینند و مردم ما با آزمون و خطا که ۴۰ سال از عمر انقلاب را گذراندند؛ انتخابات را جدی بگیرند، مشورت کنند، افراد و جریانات را بشناسند، لوازم را بسنجند و متناسب با آن انتخاب کنند تا برایشان هزینه نداشته باشد و قصورات گذشته تا حدی جبران شود.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها