خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی:

توجه بیشتر دولت آینده به استان مرزنشین خلاف عدالت نیست

خسروی اسفزار با تأکید بر اینکه توجه بیشتر دولت آینده به این استان مرزنشین خلاف عدالت نیست، افزود: امنیتی که در این منطقه مرزی حاصل می شود به همه کشور برمی گردد.
کد خبر: ۹۳۴۴۸۷۴
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: رعایت عدالت در امور اجرایی کشور به معنای اینکه هر چیزی در سر جای خودش باشد نفع آن برای همه کشور است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتظارات از رئیس جمهور آینده و اهمیت توجه درباره احقاق حق و طبقات پایین دست جامعه، افزود: حضرت علی (ع) دوبار مالک اشتر را به خدا قسم می‌دهد که حق طبقه پایین جامعه را در نظر بگیرد.

وی با بیان اینکه بار سنگین انقلاب بر دوش قشر مستضعف است، ادامه داد: مردم متدین خراسان جنوبی ۲ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی تقدیم کردند باید وضعیت محرومیت و پراکندگی جمعیت این استان به صورت ویژه در شاخص‌های توسعه متوازن درنظر گرفته شود.

خسروی اسفزار با تأکید بر اینکه توجه بیشتر دولت آینده به این استان مرزنشین خلاف عدالت نیست، افزود: امنیتی که در این منطقه مرزی حاصل می‌شود به همه کشور برمی گردد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت بازگشایی و فعال شدن بازارچه‌های مرزی خراسان جنوبی و رسیدن عایدات آن به سراسر کشور، عنوان کرد: زیرساخت‌های این استان (راه آهن، جاده و فرودگاه) نیازمند سرمایه گذاری و توجه ویژه دولت آینده است.

وی به اثرات ۲۰ سال خشکسالی و خسارت به کشاورزی و وضعیت منابع آبی استان خراسان جنوبی پراخت و تصریح کرد: بازسازی و مرمت قنوات و اصلاح شبکه فرسوده آب برای جلوگیری از هدرفت آن به اختصاص اعتبار نیاز دارد.

خسروی اسفزار در پایان با تشوق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات سرنوشت ساز ۱۴۰۰، گفت: رئیس جمهوری که منتخب ملت می‌شود باید تلاش کند آن چیزی را که وعده داده عملیاتی کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها