همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر مجموعه سالن ورزشی دانشجوی شهید امیر حسین قربانی در بهاباد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۴۴۸۸۷
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، درآئینی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر وبا حضور سردار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه بهاباد و جمعی ازمسئولان و خانواده معظم شهدا و شهید قربانی مجموعه سالن ورزشی دانشجوی شهید امیر حسین قربانی در بهاباد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
محمد مهدی خانی زاده فرماندار بهاباد در این آئین هم ضمن عرض خیرمقدم به فرمانده سپاه الغدیر و حاضرین درجلسه و با تبریک سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: سوم خرداد ماه، برگ زرین دیگری بر تاریخ پر شکوه ایثار و از خود گذشتگی جانبازان، شهیدان، رزمندگان و فرماندهان و اوج اخلاص و خداخواهی غیورترین ملت بود تا آنجا که امام شهیدان، خمینی کبیر (ره) در اخلاص و خدا محوری این مردمان فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.
فرماندار بهاباد بیان داشت: فتح بزرگ و پرافتخار خرمشهر برگی زرین در تاریخ دفاع مقدس است و رسالت ما حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، پاسداری از خون شهدا و انتقال فرهنگ مقاومت و ایثار به نسل جدید می‌باشد.
وی گفت:آزاد سازی خرمشهر رخدادی ماندگار، تابلویی زیبا از سلحشوری، رشادت، ایمان و جان فشانی مجاهدانی غیور همچون شهید محمد جهان آرا است که برای حفظ ذره ذره خاک ایران تا آخرین قطره خون خود مردانه جنگیدند و حماسه‌ای آفریدند که دشمنان ایران را ذلیل و جلوه‌ای بارز از امداد‌های الهی را به جهان نشان دهند.
مجموعه فرهنگی ورزشی دانشجوی شهید امیرحسین قربانی درزمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع وبا اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیاردریال به کمک خیرین و خانواده شهدا ساخته شده است.
ارسال نظرات