اجرای برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در سمنان

فرماندار سمنان از اجرای ویژه برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان خبر داد و گفت این برنامه‌ها در روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۹۳۴۴۹۰۳
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ نادر فخری فرمانده سمنان با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) در خصوص آزادی خرمشهر گفت : یکی از بزرگ‌ترین افتخارات ما در طول تاریخ انقلاب جنگ تحمیلی همین همدلی، همگرایی، توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار و پیروزی باورنکردنی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر بود.

وی آزادسازی خرمشهر را نماد مقاومت، ایثارگری، شهادت طلبی و ولایتمداری رزمندگان کشورمان در زمان دفاع مقدس دانست و افزود: رزمندگان جان برکف و ولایتمدار ایران اسلامی در آن زمان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) این کار بزرگ را رقم زدند و عملیات آزادسازی خرمشهر یکی از عملیات‌هایی بود که همه نیروهای مسلح ایران اسلامی، همه نیروهای انقلابی و آحاد مردم عزیزمان و بسیجیان کشور در آن شرکت داشتند و با توکل به خدا این افتخار بزرگی را رقم زدند.
فرماندار سمنان با بیان اینکه برای انتقال این فرهنگ ارزشی و فرهنگ ماندگار به نسل جدید، همه ساله برنامه‌هایی در سالروز فتح خرمشهر برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: امسال نیز به خاطر محدودیت‌های کرونایی و با تدبیر همکاران عزیزمان در سپاه ناحیه شهرستان سمنان سبک متفاوت تری از برنامه‌ها ویژه این ایام برگزار شد.
فخری با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در شهرستان سمنان به مناسبت هفته مقاومت و ایثار گفت:  رژه موتوری،  گلباران مزار مطهر شهدا ، تجمع بزرگ پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان سمنان ، ارتباط مستقیم با مسجد جامع خرمشهر و استماع صحبت‌های پیشکسوتان و جانبازان  و رزمندگان این عملیات از برنامه های گرامیداشت روز سوم خرداد بوده است.
وی اضافه کرد: امشب نیز یادواره شهدای روحانیت در شهرستان سمنان برگزار و از کتابی مرتبط با شهید محمد حسین حمزه رونمایی می‌شود.
فرماندار سمنان با اشاره به اینکه برنامه‌های این ایام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود تصریح کرد: سلامت مردم اولویت اول همه ماست که البته خوشبختانه در تمامی برنامه‌های ملی و مذهبی در شهرستان سمنان است به موضوع، اولویت داده شده و رعایت می‌شود.
فخری همچنین این روز را به ملت بزرگ ایران اسلام،ی همه رزمندگان و خانواده معظم شهدا تبریک گفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار