امام جمعه میناب در جمع جهادگران بسیجی:

برای ایجاد تحول و رفع محرومیت در محلات آسیب پذیرنیازمند کار جهادی است

امام جمعه میناب گفت: برای ایجاد تحول و رفع محرومیت در محلات آسیب پذیرنیازمند کار جهادی است.
کد خبر: ۹۳۴۴۹۳۸
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محسن ابراهیمی خطیب جمعه مردم میناب در دیدار جهادگران مینابی  گفت: بسیج سازندگی در مسیر خدمت رسانی به مردم شهر میناب بخصوص محلات آسیب زا برای ایجاد تحول و رفع محرومیت گام اساسی بردارد.
امام جمعه میناب تاکید کرد: برخی از محلات شهر میناب به واسطه رصدی که انجام داده ام از مشکلات عدیده ای رنج می برند، امسال سال مطالبه جدی بنده از مسئولان و شهرداری ها برای ورود اساسی برای رفع محرومیت از چهره روستاها و محلات خواهد بود.
دکتر ابراهیمی تصریح کرد: شهرستان میناب به واسطه داشتن پتانسیل و ظرفیت غنی و سرشار نباید عده ای به واسطه کم کاری مسئولان در رنج و مضیقه باشند همه باید با اتحاد و انسجام با یک همسوگرایی برای کمک به مردم نیازمند تلاش کنیم.
خطیب جمعه میناب اذعان داشت: محلات میناب نیازمند کارجهادی با استفاده از همه ظرفیت ها است، مسئولان در هر مسئولیتی باید کار به نحو احسن و رضایت پروردگار را مدنظر قرار دهند و با یک روحیه جهادی در صدد رفع مشکلات مردم همت کنند.
امام جمعه میناب گفت: جهادگران بسیجی ما امروزه در برابر مشکلات و دغدغه های مردم بی تفاوت نیستند و با تلاش و کار جهادی و با روحیه جهادی امید را در دل مردم زنده می کنند.

ارسال نظرات