فرمانده سپاه ناحیه چرداول :

آزادسازی خرمشهر نشان از برتری همیشگی قدرت ایمان و امداد الهی بر کفرمی باشد

سرهنگ پاسدار هدایت سلیمانیان فرمانده سپاه ناحیه چرداول درمراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر درجمع بسیجیان گفت:آزادسازی خرمشهر نشان از برتری همیشگی قدرت ایمان و امداد الهی بر کفرمی باشد.
کد خبر: ۹۳۴۴۹۵۱
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر و یاد وخاطره شهدای والا مقام این عملیات مهم مراسمی با همت سپاه ناحیه چرداول در محل مسجد جامع حضرت ولیعصر عج الله تعالی فرجه الشریف سرابله با حضور بسیجیان و سایر اقشار مختلف مردم با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه چرداول سرهنگ هدایت سلیمانیان ضمن تبریک فتح خرمشهر و پیروزی جبهه مقاومت فلسطین به بسیجیان وسایر شرکت کنندگان در مراسم اظهار داشت:جنگ تحمیلی در شرایطی توسط حزب بعث عراق و ایادی استکبار بر ما تحمیل شد که انقلاب اسلامی هنوز نوپا بود و گروه های معاند هر روز بلوایی بپا می کردند .

وی با تاکید بر مردمی بودن فتح خرمشهر بدون داشتن تجهیزات پیشرفته نظامی اظهار کرد: درشرایط نابرابر با همدلی ارتش و سپاه وبسیج و با رهبری و هدایت امام خمینی( ره ) توانستیم در عملیات غرور آفرین بیت المقدس شهر استراتژیک و راهبردی خرمشهر را از دست عراق و استکبار به آغوش میهن اسلامی ایران باز گردانیم .

وی ادامه داد : در این عملیات بزرگ هیمنه دشمن فرو ریخت چونکه روحیه جهادی و انقلابی در این ماموریت چشمگیر بوده و شعار ما می توانیم در عملیات بیت المقدس سرلوحه کار رزمندگان اسلام قرار داشت .

فرمانده سپاه ناحیه چرداول با اشاره به پیروزی قدرت ایمان و تقوای رزمندگان اسلام در این نبرد گفت: لازم است که پیشکسوتان عزیز تجربه های دوران دفاع مقدس و بخصوص عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر را باتوجه به اینکه خودشان در صحنه بوده اند ،را به نسل جوان انتقال دهند .

سرهنگ هدایت سلیمانیان در پایان با تاکید برحضور گسترده در انتخابات در جهت مستحکم تر کردن پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: انتخاب اصلح و دارای شاخص های اعلامی از طرف مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) را وظیفه شرعی و قانونی دانست .

ارسال نظرات