خبرهای داغ:

برگزاری نشست سیاسی و همفکری فرماندهان حوزه الهادی(ع) دامغان

نشست سیاسی و جلسه همفکری فرماندهان پایگاه های حوزه الهادی(ع) در محل حسینیه شهدای گمنام این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۹۵۵
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ نشست سیاسی و جلسه همفکری فرماندهان پایگاه های حوزه الهادی(ع) در محل حسینیه شهدای گمنام این ناحیه برگزار شد.

در این برنامه سرهنگ محمدحسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج دامغان ضمن تبریک پیروزی های جبهه مقاومت در غزه و فلسطین گفت: وعده های اسرائیل به مردم خود به جهت امنیت زیر سوال رفت و گنبد آهنین کارایی لازم را نداشت. سنگ های مردم فلسطینی تبدیل به موشک های نیروهای مبارز فلسطین شد و بر سر صهیونیستها فرود آمد.
وی با اشاره به اهمیت بحث انتخابات افزود: قرارگاه محله مسجد محور بسیار مهم است و باید پر توان به فعالیت ادامه دهد.یکی از اجزاء این قرارگاه رسانه محله است که ابزار بسیار خوبی برای روشنگری و تشویق شرکت حداکثری مردم می باشد.
ایشان با اشاره به طرح لبیک گفت: طرح لبیک در حال اجراست و دعوت چهره به چهره مد نظر است. این بدان معناست که علاوه بر اینکه خود فرد در انتخابات شرکت می کند، باید از دیگران نیز برای شرکت در انتخابات دعوت کند. بعضی از پایگاه ها فعالیت کمی دارند که باید در این مورد کار بیشتری انجام داد.‌ از جمله این کارها نهضت روشنگری در بستر فضای مجازی است که بسیار با اهمیت بوده و باید پر شور و با انگیزه به فعالیت ادامه دهد.
وی افزود: مقام معظم رهبری تفکر انقلابی را مطرح کردند و سایر جناح بندی ها مطرح نیست. مشارکت حداکثری در اولویت است و اگر با انتخاب اصلح همراه شود بهترین حالت رخ می دهد. برای رسیدن به این مقصود باید کار تشکیلاتی انجام داد و اولین اصل کار تشکیلاتی اطاعت از فرمانده است.
این برنامه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار