ساری-سردار رعیتی فرد با بیان اینکه سازمان بسیج کارگری به عنوان سرباز نظام در کنار تولید کنندگان ایستاده است، خاطرنشان کرد: باقدرت پشت کارآفرینان و تولیدکنندگان اقتصادی می‌ایستیم.
کد خبر: ۹۳۴۴۹۶۰
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
بسیج کارگری حامی کارآفرینان و تولید کنندگان است
 
به گزارش خبرگزاری  بسیج از مازندران،  سردار  علی حسین رعیتی فرد، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، در آیین افتتاح پروژه‌های شرکت بهپاک در شهرستان بهشهر ، گفت: شرکت صنعتی بهپاک بهشهر با توان هم افزایی که دارد توانسته چرخ تولید را سراپا نگه بدارد بدون اینکه توقفی در آن باشد.

 سردار  رعیتی فرد  افزود:بسیج خود را مکلف به حمایت از تولید دانسته و در واحد‌های تولیدی و صنعتی برای تحقق شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی) تلاش می‌کند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، ادامه داد:ما وظیفه مان تولید است و از تمام کسانی که در امر پشتیبانی اند تقاضای همکاری و همدلی داریم تا شعار سال محقق گردد، لذا شرکت بهپاک با وجود اینکه موانع زیادی پیش رویش قرار دارد هر روز به دنبال توسعه و تولید می‌باشد و ان شالله با روی کار آمدن دولت انقلابی، موانع و مشکلات تامین مواد اولیه مرتفع و مجوز‌های لازم اخذ گردد.

سردار رعیتی فرد با بیان اینکه سازمان بسیج کارگری به عنوان سرباز نظام در کنار تولید کنندگان ایستاده است، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم، اما باقدرت پشت کارآفرینان و تولیدکنندگان اقتصادی می‌ایستیم و در شرایطی که ویروس کرونا مشکلاتی برای حوزه اقتصادی کشور ایجاد کرده است تلاش خواهیم کرد تا این موانع برداشته و فعالین اقتصادی کمبودی در تامین کالا‌های مورد نیاز خود نداشته باشند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها