خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا؛
امیری نژاد گفت: در جنگ اراده ها تفکر مقاومت تنها راه پیروزی است و این تفکر باید در منطقه گسترش پیدا کند.
کد خبر: ۹۳۴۴۹۶۴
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مرتضی امیری نژاد مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا در گردهمایی سیاسی حوزه مقاومت بسیج خواهران بخش دانسفهان که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزار شده بود، جمهوری اسلامی ایران را نماد مقاومت در منطقه و جهان دانست و گفت: انقلاب اسلامی در 42 سال مقاومت خود شروع کننده هیچ جنگی نبوده است؛ اگر قرار بود مقاومت به مفهوم جنگ و نبرد فیزیکی باشد، جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد مقاومت در منطقه و جهان، بایستی در 42 سال گذشته آغازگر جنگ ها و منازعات بسیاری شده باشد.

وی گفت: این در حالی است که ایران اسلامی در هیچ معرکه ای حتی با آمریکا و رژیم بعث عراق، گلوله اول را شلیک نکرده و در همه موارد، پس از حمله دشمن از خود دفاع مقتدرانه به نمایش گذشته است.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا افزود: در جنگ های امروزین که استراتژی دشمن بر تحمیل اراده و وادار ساختن طرف مقابل به تسلیم و عقب نشینی است، در جنگ اراده ها تفکر مقاومت تنها راه پیروزی است و این تفکر باید در منطقه گسترش پیدا کند.

امیری نژاد مقاومت در مقابل توطئه های دشمنان را مهم ترین ویژگی کاندیدا های انتخابات 1400 دانست و اضافه کرد: نگاه واقع بینانه به ظرفیت های داخل کشور وگزینه مقاومت در برابر توطئه های دشمنان، به جای سازش باید مهم ترین ویژگی کاندیداهای انتخابات 1400 باشد.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، کاندیدای اصلح را کسی دانست که گفتمانش در امتداد گفتمان ولایت باشد و خاطر نشان کرد: عدالتخواه و ضد فساد و باندبازی، با کفایت، دارای عملکرد انقلابی و جهادی و معتقد به توانمندی های داخلی، مهم ترین ویژگی های کاندیدای اصلح است. این ویژگی های در صورتی ثمربخش خواهند بود که گفتمان کاندیدای اصلح در امتداد گفتمان ولایت باشد.

امیری نژاد در پایان گفت: اگر رئیس جمهور گفتمانش ولایی باشد و به دنبال پیاده سازی سیاست های کلی نظام باشد، به سرعت مشکلات حل می شود. بسیاری از مشکلات موجود در این سال ها به این دلیل است که بعضاً روسای جمهور، گفتمانی در عرض ولایت داشته اند و به نوعی به حاکمیت دوگانه به شکل عملی دامن زده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها