همزمان با سالروز فتح خرمشهر:

افتتاح طرح اشتغالزایی در فارسان

همزمان با سالروز فتح خرمشهر طرح اشتغالزایی (نانوایی) در محله گودال چغا شهرستان فارسان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۰۰۲
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد ماه، سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر طرح اشتغالزائی (نانوائی) با حضور سردار افضلی فرمانده تیپ حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در محله گودال چغا شهرستان فارسان افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار سید هادی صالحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان در خصوص این طرح گفت: برای راه اندازی این نانوایی 30 میلیون تومان هزینه شد که این هزینه از طریق جمعی از خیرین و گردان امام حسین(علیه السلام) شهرستان فارسان تامین شد.

وی افزود: در این طرح اشتغالزائی 4 نفر از خواهران که سرپرست خانوار می باشند بکارگیری شدند و برای ایشان شغل فراهم شد.

صالحی در ادامه گفت: در این نانوائی که نان خانگی پخت شده و با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود و با توجه به محبوبیت نان خانگی در این شهرستان و محله و همچنین کیفیت بالای نان، این نانوائی می تواند درآمد مناسبی داشته و به راحتی هزینه های لازم را برای گذران زندگی چندین خانوار که با مشکل مواجه بودند  تامین کند.

وی در پایان از هماهنگی با ادارات مختلف برای تحویل آرد به این نانوایی برای  حمایت از  زنان سرپرست خانوارخبر داد و گفت:  ان شاءالله تا پایان سال چندین طرح اشتغالزایی دیگر در شهرستان فارسان افتتاح خواهد شد.

ارسال نظرات