سرگرد پاسدار سعید عباسی گفت: از خود گذشتگي شهدا و ايثارگران و اطاعت پذيري از ولايت در دفاع از حريم اسلام ، قرآن و ميهن اسلامي ، توانست توطئه هاي دشمنان و استكبار جهاني را نقش برآب كند.
کد خبر: ۹۳۴۵۰۷۳
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛سرگرد پاسدار سعید عباسی جانشین فرمانده سپاه ناحیه شازند در  آئین تجلیل از خانواده شهدای بیت المقش شهرستان گفت:فتح خرمشهر یک الگوی تمام عیار است و می تواند راهگشاری خیلی از گره ها و مانع های در مسیر انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: ایثار و فداکاری  شهدا و ايثارگران و خانواده معظمشان در طول تاریخ انقلاب اسلامی نقش دشمنان را نقش برآب کرده است که این ارزشی بی نظیر است.

سرگرد عباسی اظهار کرد: اگر امروز ایران در دنیا و منطقه حرف برای گفتن دارد ، اين به جهت حماسه های شهدا، جانبازان و خانواده‌هاي آنها بوده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شازند تاکید کرد:نباید فراموش کرد که لطف و محبت خدا در همه زمینه‌ها، همواره پشتوانه انقلاب بوده و باید این رحمت واسعه الهی به بهترین شکل حفظ کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

سرکشی از خانواده شهدای شهر شهباز محله بازنهسرکشی از خانواده شهدای شهر شهباز محله بازنهسرکشی از خانواده شهدای شهر شهباز محله بازنهسرکشی از خانواده شهدای شهر شهباز محله بازنه

ارسال نظرات