خبرهای داغ:

مراسم شامگاه یاد یاران در کوهان و شهرستان میامی

مراسم شامگاه یاد یاران در کوهان و شهرستان میامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۰۷۸
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، رمضانعلی ابراهیمی فرمانده پایگاه امام جواد (ع) روستای کوهان شهرستان میامی گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از ماندگارترین رویدادهای پر افتخار این مرز و بوم است، روزی که نماد و مظهر شجاعت، استقامت وحدت و تبلور پیروزی رزمندگان اسلام و مردمان سلحشور و جان بر کف این دیار نام گرفته است ، به همین مناسبت مراسم شامگاه یاد یاران با حضور جمعی از پاسداران سبز پوش در مسجد جامع روستای کوهان برگزار شد.

در این برنامه حجت‌الاسلام رستمی امام جماعت مسجد کوهان در رابطه با این ایام گفت: آزادسازی خرمشهر را می توان آن را نقطه عطفی در تاریخ جنگ تحمیلی عنوان کرد چرا که این پیروزی در پی عملیات بیت المقدس به وقوع پیوست و سبب بازپس‌گیری خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ شد. خرمشهر در حقیقت آغازی برای اقتدار ایران و نشان از توانمندی ها و همبستگی ملی این ملت است.

همچنین علیرضا مسیبی فرمانده پایگاه صاحب الزمان میامی گفت: برنامه شامگاه یاد یاران بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور بسیجیان ولایی در مسجد جامع میامی برگزار شد.

در این برنامه حجت‌الاسلام محمد ابراهیم نور آبادی امام جماعت مسجد جامع میامی با توجه به سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت:آزادسازی خرمشهر یک فصل به یاد ماندنی از حماسه آفرینی مردانی است که با اتکا به قدرت الهی پای به عرصه جهاد نهادند و با نمایش ایمان پولادین خود که برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) است، حماسه ای تاریخی را رقم زدند.

وی افزود:آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس سال ۶۱ نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه‌های دفاع از تمامیت ارضی کشور بود و از قدرتی حکایت می‌کرد که همت و ایمان رزمندگان اسلام آن را پدید آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها