خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه لشگر مقدس ۱۴ امام حسین (ع):

با حضور در انتخابات دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کنیم

حجت‌الاسلام رئیسیان گفت: با حضور حداکثری حماسه دیگر آفریده خواهد شد و این ما هستیم که باید دین خود را به این نظام ادا کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۵۰۹۳
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ،حجت‌الاسلام رئیسیان در مراسم یادواره شهدا و گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند خرمشهرها در پیش است، اظهار داشت: یکی از نمونه بارز فتح خرمشهر، حضور در انتخابات است.

وی افزود: خرمشهر با فرهنگ جهادی و انقلابی پیروز شده و این تفکر است که می‌تواند این انقلاب را با قوت و قدرت به جلو هدایت کند.

مسئول نمایندگی ولی فقيه لشگر مقدس امام حسین(ع) گفت: متاسفانه تفکر برخی مسئولین تماماً نگاه به غرب است اما اگر این تفکر به درون باشد و طبق فرموده حضرت امام شعار "ما می‌توانیم" را درک کرد در تمامی زمینه ها خودکفا خواهیم بود؛ همانگونه که در زمینه تولید واکسن کرونا، موشک‌های با برد بالا و ... خودکفا هستیم.

وی با اشاره به گفته های سردار حاجی زاده که ۷۰ درصد سوخت موشک‌ها را ازنمک دریا تامین میکنم و به این مرحله رسیده ایم که هیچ مشکلی در تولید موشک نداریم، افزود: برخی می گویند چرا آنقدر برای ساخت موشک هزینه می شود، باید بگوییم اگر امروز این موشک‌ها را در دست نداشتیم آمریکا و اسرائیل که هیچ الان عربستان یک کشور کوچک هم به ما حمله می کرد.

وی اضافه کرد: برخی مسئولین حرف خدا را نپذیرفتند اما حرف کدخدا را گوش کردند؛ چرا ماباید ارزش‌هایمان را زیر پا بگذاریم و هسته ای را به ۳/۵ درصد برسانیم تا پول های بلوکه شده خودمان را پس بدهند؛ دشمنان دنبال آن هستند که اقتصاد مقاومتی کشور ایران شکل نگیرد.

حجت الاسلام رئیسیان تصریح کرد: بحمدالله با همت شرکت های دانش بنیان که زیر نظر شخص رهبر معظم انقلاب فعالیت میکنند به خودکفایی رسیده ایم و وابستگی به نفت را به حداقل و کشور کره با آیات قرآنی به برترین فناوری ها دست یافتند اما متاسفانه نگاه برخی هنوز به غرب است.

وی افزود: دو گزینه سرنوشت گام دوم این نظام را رقم می‌زند، در ابتدا حضور حداکثری در انتخابات و نهایتا انتخاب درست و انقلابی است؛با حضور حداکثری حماسه دیگر آفریده خواهد شد و این ما هستیم که باید دین خود را به این نظام ادا کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: طبق سفارش مقام‌ معظم رهبری مهمترین وظیفه ما در این زمان روشنگری است و اصول روشنگری تبیین روحیه انقلابی گری است؛ یکی از مباحث روشنگری ایستادن پشت سر ولایت فقیه و خط رهبری است و این زمان است که باید هوشیارتر از همیشه در صحنه حضور داشته باشیم.

ارسال نظرات