خبرهای داغ:
از هادیان سیاسی سپاه استان:

با شرکت در انتخابات و انتخاب هوشمندانه امید دشمنان نامید می شود

محسن صنعتگر گفت: یکی دیگر از وظایف ما در کنار شرکت در انتخابات، دعوت به حضور مردم و یک انتخاب هوشمندانه باشد که انشاالله با یک انتخاب درست بتوانیم امید دشمنان ناامید کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۵۱۰۱
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز؛ محسن صنعتگر در جمع بسیجیان ادارات که در پارک سرچشمه سرابان برگزار شد ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در راه اسلام جان خود را فدا کرد و اکنون فرزندان این شهید گرانقدر در ۱۱ روز توانستند رژیم صهیونیستی را از پای درآورند و فلسطین اشغالی را پیروز کنند و این چیزی جز عظمت و بزرگی قاسم سلیمانی نیست.

وی افزود: انتفاضه که شروع شد با فرمایشات مقام معظم رهبری دست فلسطین را پر کردیم و اکنون این پیروزی برای جهان اسلام خوشایند است.

صنعتگر تصریح کرد: یکی از وظایف ما در حال حاضر حضور حداکثری در انتخابات است که بنا به فرمایش حضرت امام راحل "رای دادن حق الناس" است و توبه آن قبول نیست و اگر در انتخابات شرکت نکنیم و یا رای خود را خالی در صندوقهای رای بریزیم خون شهدای را پایمال کرده ایم.

وی افزودبا اشاره به اینکه وظیفه هر کس است که شرعا و عقلا رای دهد، افزود: رییس جمهور باید فساد ستیز باشد و اگر یک جوان حزب اللهی در راس کار قرار دهد می‌تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع نماید.

وی درپایان اضافه کرد: یکی دیگر از وظایف ما در کنار شرکت در انتخابات، دعوت به حضور مردم و یک انتخاب هوشمندانه باشد که انشاالله با یک انتخاب درست بتوانیم امید دشمنان ناامید کنیم.

لازم به ذکر است در ابتدای مراسم کارکنان ادارات از میدان تختی تا پارک سرچشمه سرابان به طول 5 کیلومتر را پیاده روی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار