تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شرکت عمران صنعت چابهار

چابهار-به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس توسط مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار و اصغری فرمانده حوزه کارگری و کارخانجات این شهرستان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۱۲۲
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس توسط مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار و اصغری فرمانده حوزه کارگری و کارخانجات این شهرستان تجلیل شد.
 
حجت الاسلام بامری در این مراسم ضمن تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: رزمندگان عزیز ما در سوم خرداد حماسه‌ای بزرگ آفریدند و عزت و اقتدار، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان را به دنیا نشان دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چابهار افزود: همانطور که حضرت امام خمینی(ره) فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد. رزمندگان اسلام با نصرت و یاری خداوند متعال توانستند برگ زرینی بر افتخارات ایران اسلامی عزیز اضافه کنند و ما باید همواره قدردان زحمات و تلاش‌های این عزیزان باشیم.
 
گفتنی است در پایان برنامه از دو نفر رزمنده دافاع مقدس که در شرکت عمران صنعت اداره بنادر چابهار مشغول به کار هستند تقدیر و تشکر بعمل آمد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار