خدایی که خرمشهر را آزاد کرد قدس شریف را نیز آزاد خواهد کرد

چابهار-سرهنگ پوراحمدیان گفت: امسال خون شهید سلیمانی انرژی و حرکت برای آزادسازی قدس شریف را چند برابر کرده است.
کد خبر: ۹۳۴۵۱۶۷
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار، سرهنگ محمدعلی پوراحمدیان من گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر یکی از نقاط عطف مهم در تاریخ دوران دفاع مقدس است که نقشه‌های رژیم بعث را با شکست مواجه ساخت.

فرمانده سپاه چابهار ض اظهار کرد: روز آزادسازی خرمشهر نماد وحدت و اراده ملت آزادی خواه ایران و امت اسلامی ما بود که با کمترین امکانات بهترین نتایج رقم خورد.
 
پوراحمدیان افزود: امروز آزاد سازی خرمشهر به نمادی برای ملت‌های آزاده دنیا و همچنین عموم مردم کشور تبدیل شده که با ایثار و رشادت‌های رزمندگان غیر ممکن‌های را ممکن ساخت.

فرمانده سپاه چابهار گفت: در آزاد سازی خرمشهر از تاکتیک‌هایی استفاده شد که دشمن را غافلگیر کرده و باعث شد تا خرمشهری را خیال تصاحب همشیگی آن داشتند از دست بدهند و همین باعث شد تا شکست‌های آن ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی در سایه رهنمود‌های حضرت امام (ره) و مواضع قاطع مقام معظم رهبری که برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است ما رژیم منفور و کودک کش صهیونیستی را در سراشیبی سقوط قرار دادیم.

سرهنگ محمدعلی پوراحمدیان یادآور شد: امروز دیگر از آن تعرضات خبری نسیت، خدایی که خرمشهررا آزاد کرد، قدس شریف را نیز آزاد خواهد کرد.

وی در پایان گفت: امسال خون شهیدسلیمانی براین پیکره تزریق گردیده که انرژی امید وحرکت برای آزادسازی قدس را چند برابر نموده است وعده خداحق است.
ارسال نظرات