خبرهای داغ:

شهدا نماد عزت و افتخار ایرانیان هستند

مادر شهید حسین اشخاصی گفت: سوم خرداد روز ملی مقاومت و ایثار در حقیقت نماد عزت، بصیرت و آمادگی ایران در برابر هر نوع تهدید و توطئه دشمنان است.
کد خبر: ۹۳۴۵۱۸۶
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوی، خانم ایلاتی مادر شهید حسین اشخاصی در جمع بسیجیان پایگاه حضرت رقیه (س) حوزه کوثر پیام سوم خرداد را پیام ایستادگی و اقتدار عنوان کرد و افزود: عملیات بیت المقدس پاسخ غیرتمندانه و جوانمردانه فرزندان ایران به متجاوزانی بود که تمامیت ارضی کشورمان را مورد هدف و تجاوز خود قرار داده بودند.

وی افزود: بی شک آزادی خرمشهر را باید مرهون تلاش و استقامت انسان‌های خودباور و خدامحوری دانست که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و در لبیک به رهبر خویش داستان عشق و دلدادگی به ولایت را ماندگار کردند.

خانم ایلاتی در ادامه با دعوت از آحاد مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات وظیفه همه بوده و بسان تیری زهرآلود به سوی دشمنان از خدا بی خبری است که قصد دارند به هر طریقی به ایران ضربه بزنند.

گفتنی است که در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، بسیجیان پایگاه حضرت رقیه (س) حوزه کوثر سپاه خوی با نثار فاتحه و صلوات، با آرمان‌های امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

 ولایتمداری مهم‌ترین ویژگی شهدا بود

 همزمان  با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، بسیجیان حوزه عفاف سپاه خوی با حضور در مزار شهدا یاد و حماسه های شهدای والا مقام را گرامی داشتند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج عفاف سپاه خوی در آئین غبارروبی مزار شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان غیور و فرماندهان دلاور و شهدایی که با اهدای خون‌شان خرمشهر را آزاد کردند، مهم‌ترین هدف شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را استمرار راه انبیاء، اوصیاء و ولایت فقیه عنوان کرد.

خواهر پاسدار شهلا جبلی افزود: اگر ما امروز در کمال امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم و در هر جایگاه و مقامی نیز که قرار داریم، به برکت خون شهدا است.

وی تداوم راه شهدا، انتقال سبک و سیره شهدا در دفاع از ولایت و آرمان‌های دفاع مقدس به نسل های بعدی را وظیفه تک تک جوانان عنوان و خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا و پیاده کردن منش و رفتار شهدا در جامعه، مراسم گرامیداشت سوم خرداد، نشست های بصیرتی و ... از جمله برنامه های سالروز فتح خرمشهر حوزه عفاف سپاه خوی می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات