خبرهای داغ:

جلسه تکریم و معارفه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد

شاهرود_جلسه تکریم و معارفه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد
کد خبر: ۹۳۴۵۱۹۳
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
جلسه تکریم و معارفه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه تکریم و معارفه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود امروز ۴ خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد. در این جلسه که در آن علاوه بر اعضای هیأت رئیسه واحد تعدادی از کارکنان حوزه اداری و مالی نیز حضور داشتند دکتر سید جواد حسینی تکریم و از زحمات یک سال و نیم ایشان در سمت معاون توسعه مدیریت و منابع واحد تقدیر و تجلیل شد و دکتر حسن واحدی در سمت معاون جدید توسعه مدیریت و منابع واحد معارفه شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در این مراسم با تاکید بر اهمیت هر دو قسمت اداری و مالی این معاونت خاطر نشان کرد: معدود واحد‌هایی در سطح کشور هستند که نیاز به یک جفت از هر سمت در این معاونت داشته باشند یعنی دو مدیر مالی، دو کارپرداز، دو مدیر اداری و ... که این به خاطر دارا بودن بیمارستان ملکی واحد شاهرود است که واحد‌های اندکی از دانشگاه‌های آزاد در سراسر کشور چنین ویژگی را دارند؛ لذا گستره این حوزه در واحد شاهرود بیشتر و کار آن سخت‌تر است.
دکتر اسماعیل علی بیکی بر اهمیت بخش اداری این معاونت نیز تأکید و ابراز کرد: تکریم نیروی انسانی و اهمیت دادن به جایگاه کارکنان باید یکی از شاخصه‌های اصلی حوزه اداری باشد به گونه‌ای که کارکنان احساس تعلق بیشتری به مجموعه داشته باشند.
علی بیکی بر لزوم حفظ و حراست از امکانات گسترده واحد شاهرود از جمله چندین باغ و امکانات مجموعه‌های ورزشی و بیش از ۳۰ ساختمان این دانشگاه در سایت اصلی و سایت بیمارستان نیز تأکید و ابراز کرد مجموعه بیمارستان خاتم الأنبیاء (ص) پتانسیل خیلی خوبی از جهت کسب درآمد و خدمات رسانی به مردم دارد و باید برای رشد و توسعه آن همتی دو چندان شود و باید با تجهیز آن و خدمات رسانی بیشتر درآمد آن افزایش یابد و این نکته هم باید بیشتر اطلاع رسانی شود که این بیمارستان تمامی بیمه‌های تکمیلی را پوشش می‌دهد.
وی با اشاره به لزوم پرداخت حق الزحمه اساتید مدعو و معوقات سایر اساتید در اسرع وقت از معاون جدید توسعه مدیریت و منابع درخواست کرد که در خصوص وصول مطالبات شهریه در تمام سال فعال باشد و درراستای همدلی بیشتر کارکنان تلاش کند.
در پایان مراسم دکتر اسماعیل علی بیکی با اهدای هدایا و لوح تقدیر از زحمات یک سال و نیم دکتر سید جواد حسینی قدردانی و حکم مسؤولیت دکتر حسن واحدی در سمت معاون جدید توسعه مدیریت و منابع واحد شاهرود را به وی تقدیم نمود.
دکتر حسن واحدی به لزوم همکاری و همدلی کلیه مسؤولین و کارکنان و اساتید برای گذار از شرایط مالی سخت کنونی اشاره و خاطر نشان کرد در شرایطی که حدود یک چهارم از دریافتی شهریه توسط سازمان مرکزی و استان کسر می‌شود لازم است در خصوص درآمد زایی فعالیت بیشتری کنیم تا بتوانیم از شرایط دشوار کنونی عبور کنیم.
حسن واحدی در بیان اهم اقدامات و فعالیت‌های حوزه خود در دوران قبلی تصدی سمت معاونت اداری مالی واحد شاهرود به پشتیبانی از ساخت طرح‌های ۱۱۱ (دانشکده‌های علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم پزشکی)، ساخت سوله‌های آزمایشگاهی و تجهیزات مربوطه، ساخت تالار دانشگاه، ساخت مسجد دانشگاه، پیگیری زمین خوابگاه و احداث مجموعه خوابگاه، ساخت و تجهیز مرکز MRI و CTSCAN بیمارستان خاتم الانبیاء (ص)، ساخت مرکز بیماری‌های خاص، ساخت تسویه خانه فاضلاب بیمارستان نیز اشاره کرد و افزود ایجاد خیابان‌ها و معابر دانشگاه و پشتیبانی در موارد دیگر ساخت و ساز‌ها که باعث شده است واحد شاهرود رتبه اول را از نظر فضا سازی‌ها در منطقه کسب کند از جمله اقداماتی است که پشتیبانی آن‌ها توسط حوزه اداری مالی در دوره تصدی قبلی اینجانب انجام شد.
به گزارش بسیج، معاون جدید توسعه مدیریت و منابع واحد شاهرود پیش از این نیز به مدت سه سال و نیم معاونت اداری مالی واحد شاهرود را بین سال‌های ۸۵ تا ۸۹ عهده دار بوده است و در چند دوره نیز در سمت مدیر گروه آموزشی مدیریت به فعالیت پرداخته است. حسن واحدی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی گرایش مالی و مدرک دکتری تخصصی مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها