با همت موسسه خیریه امدادگران عاشورا انجام می شود:

تیم های تخصصی و عمومی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان اعزام می شوند

زاهدان-مدیر موسسه امدادگران عاشورا استان سیستان و بلوچستان گفت:با همت موسسه امداد گران عاشورا تعداد 150 تیم عمومی جهت ارائه خدمات درمانی و پزشکی در سال جاری به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۳۴۵۲۴۳
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴

جواد نخعی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: با توجه به فرمایشات امام خامنه‌ای در خصوص ارائه خدمات و رسیدگی به مردم در  مناطق محروم این موسسه در  سال جاری  ارائه خدمات درمانی، پزشکی و بهداشتی خود را به منظود=ر خدمت رسانی بی منت به نیازمندان در سطح استان افزایش می دهد.

مدیر موسسه خیریه امدادگران عاشورا استان سیستان و بلوچستان افزود: به  همین منظور به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر ویزیت رایگان در حاشیه شهر زاهدان اجرا شده است.
 
وی بیان کرد: در اجرای طرح ویزیت رایگان  58 بیمار ویزیت که تعداد ۲۸ نفر جهت درمان‌های تخصصی و عمل جراحی به بیمارستان‌های طرف قرارداد ارجاع دادند.
 
این مسئول در پایان اظهار داشت: موسسه خیریه امدادگران عاشورا استان سیستان و بلوچستان در نظر دارد در سال جدید بالغ بر ۱۵۰ تیم عمومی و تخصصی را جهت ارائه خدمات درمانی و پزشکی رایگان مردم نیازمند را به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان اعزام کند.
ارسال نظرات