برگزاری نشست پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط سپاه تنگستان

نشست پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط مدیریت اجتماعی سپاه امام علی(ع)تنگستان درجمع بسیجیان حوزه امام خمینی(ره)شورکی برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۴۵۲۶۱
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،نشست پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط مدیریت اجتماعی سپاه امام علی(ع)تنگستان درجمع بسیجیان حوزه امام خمینی(ره)شورکی برگزارشد.

سرهنگ پاسدارامیدراستگو مدیر اجتماعی سپاه امام علی(ع)تنگستان دراین نشست درخصوص معضلات وآسیب های موجود درسطح جامعه برای بسیجیان گفت:دوران جوانی، گوهری است که باید قدر این روزگار را دانست و فرصت رسیدن به پرهیزکاری را در این دوران با‌ارزش قدر شناخت

مدیر اجتماعی سپاه امام علی(ع)تنگستان درادامه افزود:نوجوانان و جوانان به طور روزانه با نگرانی های حاصل از مشکلات در محیط بیرونی و اجتماعی، رو به رو هستند و این نگرانی ها در سنین 13تا19 سالگی بسیار بیشترو تاثیر گذار تر خواهد بود. مشکلاتی که آن ها دائما با آن ها مبارزه می کنند ناشی از تغیرات هورمونی، بلوغ، فشارهای اجتماعی، فشار مدرسه و.. است.

سرهنگ امیدراستگو درپایان ضمن تأکید بر خودمراقبتی وسفارش به مراقبت دیگران گفت:جوانان دارای مشکلاتی هستند که اگر به شیوه صحیح رفع نشود بحران زاخواهد بود از جمله این مشکلات می توان به افسردگی،فعالیت جنسی،استفاده از موادمخدر والکل،تناسب اندام،رسانه های اجتماعی ودیگر موارد اشاره نمود.

پایان خبر/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار