فرمانده سپاه بناب:

تکلیف شرعی بسیج تبیین اهمیت حضور حداکثری در انتخابات است

تبریز- فرمانده سپاه بناب گفت: تکلیف شرعی و عقلی تمام ملت و بسیج، تشویق مردم جهت حضور حداکثری و انتخاب اصلح و ایجاد محیطی سالم برای انتخاباتی امن است.
کد خبر: ۹۳۴۵۳۱۷
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری در نشست بصیرتی انتخابات ریاست جمهوری در جمع بسیحیان حوزه شهری کربلا، اظهار کرد: رائ تک تک مردم می تواند در انتخابات تاثیر گذار باشد.

وی تاکید کرد: تکلیف شرعی و عقلی تمام ملت و حامیان تغییر وضع موجود شرکت در انتخابات است و مردم باید با بصیرت و با آگاهی به فردی لایق رائ بدهند.

حیدری اضافه کرد: تمام اختیارات کشور دست مردم است و با دادن رائ نادرست این انتخابات بدست یک فرد غیر اصلح سرنوشت کشور را تغییر می‌دهد، افرادی با هدف برهم زدن و هدف بر پا کردن فتنه کارهایی را انجام می‌دهند که مردم پایشان به طرف صندوق ها کشیده نشود.

وی بیان کرد: بعضی از این افراد همان کسانی هستند که خودشان در سران دولت فعل هستند و هدف خود را اصلاح کشور می دانند، سوال شما باید این باشد که اگر این افراد می خواستند کاری انجام بدهند چرا در همین دوران نکردند و مطمئناً این ها بهانه هایی از قبیل اینکه در دولت اختیاراتی وجود ندارد به روی کار می آورند و باز هم سوال مردم باید این باشد که اگر اختیارات در دست دولت نیست چرا می خواهید رئیس دولت و در انتخابات شرکت کنند؟ این یعنی روشنگری برای خودتان و اگر این چالش ها بوجود آورند و شما با روشنگری به آن ها بپردازید، چهره واقعی افراد را خواهید شناخت.

وی ضمن اشاره به اهمیت اطاعت پذیری از مقام معظم رهبری، تاکید کرد: ما در سال های متداوم برخی از افراد را دیدیم که از نکته نظرات و خط رهبری انحراف پیدا کردند و یا افرادی با وجود مقام معظم رهبری مخالف هستند، این طیف از افراد پایبند به هیچ قانون نیستند، این ها جریان های انحرافی هستند که هدفشان برهم زدن نظم کشور و تزلزل و انحراف خط انقلاب می باشند.

ارسال نظرات