کارشناسی سیاسی در گفتگو با بسیج :

انتخابات یکی از تجلی گاه های اراده مردم در تعیین سرنوشت است

حجت الاسلام ناصری گفت: اینکه قرآن کریم تغییر و تحول در سرنوشت هر قومی را به خود آنها و اراده آنها واگذار نموده، میزان نیاز به جهاد تبیین را نشان می دهد .
کد خبر: ۹۳۴۵۳۴۹
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج  استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام جواد ناصری  در گفتگو با خبرنگا ما پیرامون اهمیت انتخابات  گفت:  در مردم سالاری دینی ، آگاه شدن و بصیرت پیدا کردن مردم یکی از اساسی ترین برنامه هاست، چرا که مردم آگاه و بصیر نباشند ممکن است آنگونه که باید در جامعه خود تغییرات خوب و نیکو بوجود نیاورند.

وی افزود: انتخابات یکی از تجلی گاه های اراده مردم در تعیین سرنوشت خودشان است. در واقع شاید انتخابات را بتوان قوی ترین وسیله جامعه پردازی که در گام دوم انقلاب مطرح شده است به حساب آورد ، چرا که تاثیر انتخابات خوب یا بد در جامعه ایرانی اسلامی غیر قابل انکار می باشد .

ناصری اظهار داشت: تمام انبیاء الهی چه بطور مستقیم و یا با واسطه به دنبال تشکیل دولت و حکومت دینی بودند  و حتی در کتاب شریف عیون اخبار الرضا (علیه السلام) و اولوالعظم بودن پنج پیامبر خدا را مربوط به عزم و اراده آنها به تشکیل حکومت موعود منتظر (عج) بیان کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهرنگ اظهار داشت: ملت شریف ایران باید به عزم و اراده قوی که در این چهل و اندی سال از خودشان نشان داده ، با مشارکت حداکثری و انتخاب فردی صالح و دارای برنامه برای مشکلات جامعه ، بتواند با جامعه پردازی گامی موثر در ایجاد تمدن نوین اسلامی داشته باشد .

وی در پایان تاکید کرد: اینکه قرآن کریم تغییر و تحول  در سرنوشت هر قومی را  به خود آن قوم واگذار نموده ، ان شاء الله مردم غیور و شهید پرور شهرستان کوهرنگ  در روز انتخابات حماسه ملی دیگری خلق نموده و با انتخاب فرد اصلح سرنوشت و آینده کشور را تضمین می کنند.

ارسال نظرات