خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

انتخابات دمیدن روح زندگی در بدنه ملت است

حجت الاسلام معبودی گفت: با انتخابات خون تازه ای در بدنه کشور تزریق می کنیم. انتخابات نشانه زنده بودن یک ملت است. چرا که اگر ملتی در سرنوشت خودش شرکت کرد پویا و سرزنده است.
کد خبر: ۹۳۴۵۴۱۰
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الا سلام و المسلمین علی معبودی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم انتخاب اولی ها که با حضور جمع کثیری از دانش آموزان انتخاب اولی برگزار شد ضمن تبریک پیروزی مقاومت و سالروز آزادسازی خرمشهر در جمع دانش آموزان و رای اولی ها بیان کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال پیروزی بر محور مقاومت بود اما محور مقاومت بیش از ۲ میلیون اسرائیلی را وادار به پناه بردن به پناهگاه ها کرد که این افتخار بسیار بزرگی برای محور مقاومت است.

وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر، با شجاعت و جانفشانی سربازان امام مستضعفان همراه است که با تفکر انقلابی و دلاوریهای مردم و نیروهای مسلح تحت زعامت امام توانستیم خرمشهر را به آغوش وطن بازگردانیم.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به حساسیت انتخابات اظهار کرد: امام فرمودند"خرمشهر را خدا آزاد کرد" و رهبر انقلاب هم فرمودند: جوانان، خرمشهر ها در پیش دارند. یکی از مهمترین اتفاقات در حال حاضر بحث انتخابات در کشور است که در هیچ دوره ای این قدر مهم و حساس نبوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامرعج گفت: انسان فرزند رشید عالم خلقت است، به همین دلیل خداوند، انسان را مسجود ملائک قرارداد، خداوند به انسان کرامت داده، امانت دار و برترین خلایق قرار داده است. ما در مقابل خود، خانواده و اجتماع مسئولیت داریم، از ما باز پاسخ خواهند کرد.

وی افزود: امروز همه در داخل کشتی زندگی می کنیم، اگر هر اتفاقی برای این کشتی بیفتد برای همه سرنیشینان خواهد افتاد. پس نمی توان نسبت به حوادث پیرامونی بی تفاوت بود.

حجت الا سلام معبودی عنوان کرد: کسانی که رای اولی هستند با مشاوره و انتخاب درست سعی کنند خانواده و دوستانشون را هم ترغیب کنند که پای صندوقهای رای بیایند، سرنوشت کشور با حضور مردم در پای صندوق رای رقم می خورد. رای مردم تعیین می کند با کدام تفکر به صحنه بین المللی بازگردند و سیاست های کلان داخلی و خارجی را پیش ببرند. با انتخابات خون تازه ای در بدنه کشور تزریق می کنیم، انتخابات نشانه زنده بودن یک ملت است، اگر ملتی در سرنوشت خودش شرکت کرد پویا و سرزنده است.

وی تصریح کرد: باید قوی شویم، دچار تلاطم نشویم، شرکت در انتخابات باعث تقویت کشور می شود، در تلاطم ها دچار مشکل نمی شویم، باید قوی شویم، انتخابات زمینه پیشرفت در همه زمینه هاست. امروز ژاپن و کره جنوبی یک کشور صنعتی هستند، اینها بعد از جنگ جهانی ارتش را از دست دادند، اگر سربازان آمریکایی به نوامیس اینها تعدی کنند هیچ کاری نمی توانند بکنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاخب الامرعج افزود:دشمنان می دانند حضور در انتخابات به منزله استقلال کشور است. وقتی در عرصه اجتماعی حضور پیدا نکنیم به خواسته دشمن تن دادیم، سردار شهید قاسم سلیمانی در پاره ای از توصیه های خود به دخترش می گوید؛ بگذار آرامش من فدای آرامش آنها شود، چه کنم برای آن دختری که هیچ فریادرسی ندارند.دخترم خیلی خسته ام سی سال است که نخوابیدم، دیگر نمی خواهم بخوابم، در چشمان خود نمک می ریزم تا پلک نزنم و نکند کودکی را مظلومانه سر ببرند.

حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: اگر آمریکایی ها بر کشور تسلط پیدا کنند به کوچک و بزرگ رحم نخواهند کرد. پس همه یک دل و یک صدا برای اعتلای کشور در انتخابات حضور یابیم تا آینده ای درخشان تر از امروز برای خود و فرزندانمان رقم بزنیم. با انتخاب، بهتر می توان در همه امور پیشرفت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها