شاهرود_ نگارخانه مجازی شاهرود در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و امام جمعه شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۴۴۷
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
افتتاح نگارخانه مجازی در شاهرود با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، این نگارخانه با هدف ارائه تولیدات هنری هنرمندان شهرستان شاهرود و نیز گزارش‌های تصویری فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در سایت این اداره ایجاد و راه اندازی شده است.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود دراین برنامه با تبیین ویژگی‌ها و اهداف ایجاد این نگارخانه گفت: نگارخانه مجازی شاهرود مشتمل بر چهار گالری فرهنگی، هنری، قرآنی و اداری است.
رضا مهدیان افزود: هنرمندان شهرستان شاهرود می‌توانند تصویر آثار و محصولات تولیدی خود را برای بارگذاری در این نگارخانه در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارند تا در بازه زمانی یک هفته‌ای و یا بیشتر در معرض دید و استفاده قشر‌های مختلف مردم و هنرمندان قرار گیرد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: هر هنرمند می‌توانند برای ارائه ۲۰ تا ۵۰ تصویر از آثار خود را در اختیار روابط عمومی قرار دهد تا در این نگارخانه در معرض دید عموم قرار گیرد.
در آیین افتتاح این نگارخانه فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود، حجت الاسلام موسوی مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد حضور داشتند که در جریان چگونگی فعالیت این نگارخانه مجازی قرار گرفتند.
در شاهرود علاوه بر این نگارخانه مجازی، دو نگارخانه دائمی در مجتمع فرهنگی هنری مهر و نیز بخش خصوصی فعال است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها