حجت الاسلام آرمان: مطالبه عمومی مردم و حضور جمعیت بیش از سی میلیون نفری در تشییع جنازه شهید سلیمانی بود که انتقام سخت را ظرف چهار روز رقم زد.
کد خبر: ۹۳۴۵۴۷۷
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

حجت الاسلام آرمان در جمع رابطین نمایندگی ولی فقیه و مدیران شعب عقیدتی سیاسی، نظارت و روابط عمومی حوزه های مقاومت بسیج سپاه شهرستان تربت حیدریه ضمن قرائت فرازهایی از وصیتنامه شهید سپهدحاج قاسم سلیمانی گفت: در روایت است که اگر کسی برای امام حسین(ع) غم و اندوه در سینه بپرروراند و از این اندوه بسوزد و دستش را به سینه بکوبد خداوند حیا می کند که این دست و این سینه را بسوزاند لذا تنها عضوی که بعداز شهادت حاج قاسم سالم ماند دست ایشان بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تربت حیدریه افزود: 13دی حاج قاسم به شهادت رسید و 17 دی انتقام سخت از آمریکا با انهدام پایگاه عین الاسد صورت گرفت. دلیل اینکه ظرف چهار روز انتقام صورت پذیرفت مطالبه عمومی مردم و حضور جمعیت بالغ بر سی میلیون نفری در تشییع جنازه شهید سلیمانی بود و الا چه کسی جرئت می کرد حتی سنگی به سمت نیروهای آمریکایی بیندازد.

ابوالفضل آرمان اظهار داشت: قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بواسطه تجهیزات نظامی مدرن و پیشرفته آن نیست بلکه این قدرت بواسطه حضور مردم بصیر و آماده و همیشه در صحنه است.

وی در ادامه بیان نمود: که تاثیر مردم آنقدر در نظام های گوناگون زیاد است که همین مردم با 12 هزار نامه امام حسین (ع) را از مدینه به سمت کوفه فرامی خوانند اما در میانه راه در مقابل ایشان صف آرایی کرده و آهنگ نبرد با ایشان را می نوازند. اما  مردم بصیر جمهوری اسلامی ایران در نهم دی خودشان برای ایجاد امنیت و حفظ نظام و انقلاب وارد عمل شدند.

//انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها