مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

داشتن آگاهی لازم در انتخابات نقش مهمی در تشکیل دولت انقلابی دارد

به گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان آگاهی لازم در انتخاب شایسته‌ترین فرد و مشارکت حداکثری در انتخابات تاثیر به سزایی در تشکیل یک دولت منسجم و انقلابی دارد.
کد خبر: ۹۳۴۵۴۹۲
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی ظهر امروز در بازدید از تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک‌خان با بیان اینکه سپاه پاسداران نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در ایجاد آرامش کشور از اوایل انقلاب تاکنون اظهار کرد: با دستور تاریخی امام خمینی (ره)  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاسیس و از آن روز تاکنون این نهاد در بسیاری از بحران‌ها نقش مهم و تاثیر گذاری داشته و همواره در کنار نظام اسلامی و مردم بوده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه وحدت در میان مردم و مسوولان در هنگام فتنه‌های مختلف گفت: بیگانگان در صورت بروز اختلافات داخلی در کشور از این موقعیت سوءاستفاده می‌کنند تا نقشه‌های شوم خود را پیش ببرند، لذا باید برخی از اختلافات به حداقل‌ترین حالت ممکن برسد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان یکی از اولویت‌های مهم در انتخابات ریاست جمهوری را افزایش مشارکت و انتخاب اصلح دانست و بیان کرد: باید فردی را انتخاب کرد که بتواند مشکلات کشور را حل و فصل کند که مهم‌ترین آن‌ها مشکلات معیشت و اقتصاد مردم است.

به گفته محمدی داشتن آگاهی لازم در انتخاب شایسته‌ترین فرد و مشارکت حداکثری در انتخابات تاثیر به سزایی در تشکیل یک دولت منسجم و انقلابی دارد و می‌تواند در‌های گشایش را رو به تنگنا‌های اقتصادی و اجتماعی موجود در کشور باز کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار