خبرهای داغ:
سردار شریف در تبریز عنوان کرد؛

ایام انتخابات بزنگاه جدی رسانه های معاند

تبریز- سحنگوی سیاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از بزنگاه های جدی رسانه های معاند، موسم انتخابات است.
کد خبر: ۹۳۴۵۵۵۷
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رمضان شریف در جمع اقشار مختلف بسیج سپاه عاشورا، افزود: انتخابات برای این رسانه ها بهار است و با تنوع رسانه های جدید و دسترسی آن ها از هر طریقی به مخاطب دسترسی داشته و در این خصوص تلاش می کنند.
وی نسخه غلبه رسانه های ضدانقلاب بر ملت ایران را در اختیار گرفتن روح و ذهن آن ها عنوان و بیان کرد: در این راستا نلاش دشمن تهاجم فرهنگی است و نمی گذارند چنین خانواده هایی باشد که فرزندان انقلابی تربیت کنند.
سردار شریف اضافه کرد: وظیفه اصلی فعالان رسانه ای در انتخابات، تحقق مطالبه رهبر انقلاب در مشارکت حداکثری است چراکه نلاش دشمن کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

سخنگوی سپاه در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به قطعی های اخیر برق، اظهار کرد: نباید به بهانه قطعی برق، حیثیت انقلاب را در رسانه به بازی بگیریم.
وی ادامه داد: رسانه ها باید از انقلاب تصویر مثبت ارائه کنند، چگونه پرداختن به مساله قطعی برق مهم است، دولت ناکارآمد بوده اما دلیل نمی شود که کل سیستم را زیر سوال ببریم.
سردار شریف اضافه کرد: ایران، مرفه ترین اما پر مصرف ترین کشور در حوزه برق است و باید اشکالات رفع شود، نباید با دیگر کشورها مقایسه کرد ولی حواسمان باشد که تیشه به ریشه نظام نزنیم.، بعضا رسانه ها آنقدر گزارش می دهند که نشان دهند شرایط بحرانی است و آینده روشن نیست
وی یادآور شد: رسانه های ما باید تسلط بر آخرین شرایط روز داشته باشند و بدانند در چه شرایطی کشور را از نظام شاهنشاهی گرفتیم و الان در چه حالی هستیم، یعنی بررسی کنند که چقدر پیشرفت کردیم.
سردار شریف با بیان اینکه نارسایی ها وجود دارد ولی شاخص های پیشرفت والا در تمامی حیطه ها داریم، تظهارداشت: ما صد سال وارد کننده بنزین بودیم ولی الان سپاه پالایشگاه ساخته و صادر کننده بنزین شده ایم، اینها فکر می کردند با اعمال تحریم های پیچیده فقط شش ماه دوام خواهیم آورد اما نه تنها مقاومت کردیم بلکه پیشرفت کردیم.
وی ادامه داد: رسانه های ما باید از کشورهای همسایه تحلیل داشته باشند، آن ها تحریم نشده اند و وضعیتشان اینطور است ولی ما با تحریم این دستاوردها را داریم.

سردار شریف با تاکید به اینکه رسانه ها از بابت تاثیرگذاری از خیلی از مباحث دیگر مهمتر است و یک خبرنگار می تواند با یک خبر نقش یک لشکر را داشته باشد، خاطرنشان کرد: اگر رسانه ها بتوانند چهره شهید باکری را برای جوانان الگوسازی کنند بزرگترین خدمت به این خانواده شهدا کرده اند چراکه ترویج فرهنگ شهید مانند شهادت اجر دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها