خبرهای داغ:

تلاش دشمنان در ایجاد یأس در جامعه/انتخابات عرصه پویای کشور

شاهرود_استاد دانشگاه های شاهرود گفت: دشمن در فضای امروز در تلاش است یأس و ناامیدی را در جامعه ترویج و به اهداف شوم خود برسند.
کد خبر: ۹۳۴۵۵۵۹
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
تلاش دشمنان در ایجاد یأس در جامعه/انتخابات عرصه پویای کشوربه گزارش خبرنگار بسیج، مهدی قزوینی در نشست بصیرتی پایگاه بسیج ادارات حوزه الحدید اداره امور مالیاتی شهرستان شاهرود در نمازخانه این اداره با حضور کارکنان با موضوع انتخابات، با بیان اینکه انتخابات به عنوان یک نمونه دموکراسی و مردم سالاری در فضای بین المللی مطرح است، افزود: انتخابات سمبل و نمونه وجود دموکراسی در کشور‌های آزاد است.
وی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی، بیش از ۴۰ انتخابات در کشور ما برگزار شده و این سبب تمایز کشور ما با سایر کشورهاست، گفت: در طول این سال‌ها ما با برگزاری انتخابات و حضور پرشور مردم الگویی در جهان بوده ایم، هر چند استکبار جهانی با دسیسه‌های خود ایجاد وجه را تلاش می‌کند کمرنگ نماید.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی و امام راحل بر موضوع انتخابات و انتخاب اصلح تاکید دارند، افزود: در هر انتخاباتی افرادی ثبت نام و با عبور از فیلتر‌هایی تایید می‌شود که همه جای دنیا مرسوم است، اما از میان این افراد نیز باید بهترین‌ها انتخاب شوند که دارای ملاک‌ها و شاخص‌هایی هستند.
این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به یک رئیس جمهور مطلوب و ویژگی‌های آن گفت: امروز جمهوری اسلامی الگویی از آزادی و مردم سالاری دینی و اقتدار در عرصه‌های مختلف و مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است و این ویژگی‌ها ایران اسلامی را در جهان متمایز کرده است.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان بر علیه ملت، به ابزار رسانه و فضای مجازی اشاره کرد و گفت: تلاش دشمنان در این فضا ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است و باید مراقب بود در دام دشمن بیفتیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها