دیدار فرمانده سپاه استان بوشهر با خانواده دو شهید

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر به همراه جمعی از مدیران و کارکنان این سپاه با خانواده شهیدان غضنفر جمیری و خسرو بهادر از شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر به صورت جداگانه دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۳۴۵۶۰۱
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در دیدار با خانواده شهید جمیری گفت: عملیات غرورآفرین بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد در سال ۱۳۶۱ و با کم‌ترین امکانات انجام شد که پیامد‌های بسیار بزرگ داخلی و خارجی برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.
دیدار فرمانده سپاه استان بوشهر با خانواده دو شهید
وی اظهار کرد: رزمندگان در این عملیات با کم‌ترین امکانات اما با انگیزه‌های الهی و اخلاص و ایمانی که در وجودشان بود در مقابل رژیم بعث عراق ایستادند و در این راه به شهادت رسیدند که این موضوع هم در تاریخ تابناک جمهوری اسلامی ایران و هم در تاریخ جنگ‌های دنیا ثبت و ضبط شده است.
این یادگار دوران دفاع مقدس نقش خانواده‌های شهدا را در تربیت شهیدان مهم دانست و تصریح کرد: شهیدان در دامان خانواده‌هایی پرورش یافتند که وجودشان پر از اخلاص و ایمان به خدا بود که بر اساس وعده‌های الهی و آیات قرآنی، شهیدان و خانواده و بستگان آن‌ها با یاران اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور می‌شوند.
دیدار فرمانده سپاه استان بوشهر با خانواده دو شهید
عضو شورای تأمین امنیت استان بوشهر در دیدار با خانواده شهید خسرو بهادر نیز گفت: امام خمینی (ره) با آن بزرگی و اقتدار جهانی که داشت در مقابل خانواده شهدا با خضوع و خشوع قرار می‌گرفت و آن‌ها را چشم و چراغ ملت خطاب می‌کرد که این موضوع نشان از ارزش والای خانواده شهیدان دارد.
دیدار فرمانده سپاه استان بوشهر با خانواده دو شهید
فرمانده سپاه استان بوشهر در این دیدار صمیمی به درخواست خانواده شهید خسرو بهادر به نقل خاطره‌ای از شهید سردار سلیمانی پرداخت و گفت: در جریان سیل خوزستان، سپاه امام صادق علیه السلام جهت کمک به مردم این استان، اقدام به راه‌اندازی قرارگاهی در این استان کرده بود و روال کار به این صورت بود که در انتهای هر روز، فرماندهان در جلسه‌ای به ریاست سردار سلامی جانشین وقت سپاه شرکت کرده و به بررسی مشکلات و راهکار‌های حل آن‌ها می‌پرداختند.
دیدار فرمانده سپاه استان بوشهر با خانواده دو شهید
سردار رزمجو افزود: در یکی از این جلسات که شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در آن حضور داشت و به سبب شدت و سرعت سیلاب، مشکلات بزرگی به وجود آمده بود و بزرگان منطقه نیز به جلسه دعوت شده بودند تا با هم‌فکری آن‌ها راهی برای برون رفت از مشکلات موجود پیدا کنیم، شهید سردار سلیمانی بعد از شنیدن صحبت‌های همگان، چند راهکار فنی و مهندسی خوب برای رفع این مشکلات ارائه کرد که در چند روز بعد از این جلسه، مشکلات موجود یکی پس از دیگری با استفاده از این راهکار‌ها حل شدند.
دیدار فرمانده سپاه استان بوشهر با خانواده دو شهید
وی اضافه کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از پایان این جلسه با همه حاضرین مطابق معمول دست داد و روبوسی کرد و می‌گفت تا می‌توانید به مردم خدمت کنید که کاری زیباتر از خدمت به مردم نیست.
اعضای خانواده شهید خسرو بهادر هم در این دیدار ضمن تقدیر از حضور فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام، وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی و سپاه را مایه ارزشمندی و مباهات برای خانواده شهدا دانسته و بر ادامه دادن راه شهیدان تأکید کردند.
سردار رزمجو در این دیدار با اهدای لوح سپاس از خانواده این دو شهید بوشهری تقدیر کرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار