با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر، رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان از رسانه تخصصی تبلیغ بوشهر با عنوان «لیان نور»رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۶۳۵
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

آئین رونمایی از رسانه تخصصی تبلیغ بوشهر با عنوان «لیان نور» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،آئین رونمایی از رسانه تخصصی تبلیغ بوشهر با عنوان «لیان نور» در آئینی با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل، حجت‌الاسلام محمد قادری معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر، سیدعبدالجلیل حسینی رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

آئین رونمایی از رسانه تخصصی تبلیغ بوشهر با عنوان «لیان نور» برگزار شد

در این آئین حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم حضور فعال دلسوزان انقلاب در فضای مجازی گفت: نمی‌توانیم بگوییم که انعکاس فعالیت‌های هر سازمان باید در فضای مجازی باشد، بلکه آن سازمان باید شعبه ای فعال در فضای مجازی داشته باشد؛ به عبارت دیگر، اگر سازمان ما در فضای مجازی پایگاه نداشته باشد، مثل این است که بگوییم سازمان تبلیغات در نیمی از استان نمایندگی ندارد و این خیلی فاجعه‌بار و خسارت آمیز است.

آئین رونمایی از رسانه تخصصی تبلیغ بوشهر با عنوان «لیان نور» برگزار شد

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به خلأ یک رسانه تبلیغی متمرکز بر تبلیغ دین در سطح استان اضافه کرد، بر خود لازم دانستیم که به این قضیه ورود جدی بکنیم و با یک عملیات جهادی و به‌کارگیری ظرفیت‌های داخل و بیرون سازمان، موفق به طراحی و راه‌اندازی سایتی شدیم که می‌تواند در سه بخش «تولید محتوا»، «انجام امور اداری مراجعین سازمان» (به نحوی که نیاز به مراجعه حضوری کسی برای انجام امور اداری نباشد) و انعکاس فعالیت‌های ارزشمند اجتماعی و تبلیغی نیروهای جهادی، هیئات مذهبی، مجموعه‌های قرآنی، روحانیون مستقر و سایر اقشار فرهنگی استان، پشتیبانی کننده ی فعالیت‌های تبلیغی استان باشد.

وی تصریح کرد: در مبحث تولید محتوای تبلیغی مورد نیاز مبلغان، در همه ی مناسبت‌های تبلیغی مطالب مفید و کاربردی در این سایت ارائه خواهد شد و امید داریم در کوتاه مدت، به یکی از سایت‌های مرجع فرهنگی تبلیغی استان تبدیل بشود؛ بنحوی که هر طلبه‌ای وقتی بخواهد نیازش را به محتوای تبلیغی برطرف کند، به این سایت مراجعه کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: سایت به گونه‌ای طراحی شده که ویترین مناسبی برای معرفی اقدامات و تلاش‌های تشکل‌های میانی سازمان تبلیغات باشد.

آئین رونمایی از رسانه تخصصی تبلیغ بوشهر با عنوان «لیان نور» برگزار شد

در بخش دیگری از این مراسم رئیس مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی استان گفت: این که در این سایت، فعالیتهای جبهه فرهنگی انقلاب را منعکس کنیم، بنحوی که انسان هر وقت فعالیت‌های هم فکران خود را می بیند، احساس ‌کند که در این مسیر تنها نیست، بیانگر مسئله تواصی است.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: توجه دادن همدیگر و بیان نعمت‌ها و فعالیتهای و کارهای انجام شده، باعث می‌شود که دیگران هم به انجام آن کار تشویق شوند.

وی ادامه داد: پایگاه اطلاع‌رسانی «لیان نور» مرجعی برای فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و مذهبی جریان فرهنگی استان و محملی برای پوشش دادن اتفاقات فرهنگی جریان حزب اللهی و مومنانه خواهد بود و اگر با این نگاه انتشار این فعالیت‌ها اتفاق بیفتد، مصداق امر رهبر معظم انقلاب به ایجاد زنجیره تواصی خواهد بود.

در بخش دیگری از این مراسم حجت‌الاسلام اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر راه‌اندازی این سایت را گام مهمی در جهت تشکیل یک قرارگاه تبلیغی در استان عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات