رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در زنجان:
زنجان- رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان زنجان، با بیان اینکه امروز چنانچه مشارکت مردم کم شود، به خاطر کم‌کاری مسئولان است،گفت:مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو قابل قبول خواهد بود
کد خبر: ۹۳۴۵۷۱۸
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ محمد اسماعیلی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه به برکت انقلاب، امام (ره) و خون شهدا مردم به استقلال و آزادی رسیدند، اظهار کرد:انتخابات در هر دوره برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده و در مدت ۴۲ سال گذشته مردم برای سرنوشت خود و کشور تصمیم گرفته و همیشه در صحنه بودند.
 
مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو قابل قبول خواهد بود

وی با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، انتخاباتی در کشور برگزار نشده و مجلس تشریفاتی توسط بیگانگان انتخاب می‌شد، عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تا به امروز مردم هر ادواری را که انتخاب کرده‌اند نظام آن را پذیرفته است.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان زنجان گفت: شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌ها قانون را در نظر می‌گیرد و آمدن کسانی که صلاحیت اداره اداره کشور را ندارند به مصلحت مردم نیست.

وی با بیان اینکه انتخابات قاعدتا باید رقابتی باشد، اذعان کرد:شورای نگهبان در رابطه با احراز صلاحیت کاندیدا‌ها در راستای چارچوب قانون عمل کرده و هیچ کس نباید برای این شورا تعیین تکلیف کند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز چنانچه مشارکت مردم کم شود، به خاطر کم‌کاری است که مسؤولان کرده‌اند، نه رد صلاحیت‌هایی که شورای نگهبان کرده است، افزود: شورای نگهبان با انتخاب افراد کارآمد و شایسته مردم را دلگرم به حضور در انتخابات می‌کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات پیش رو قابل قبول خواهد بود، افزود: ملت ایران همیشه پای ارزش‌های انقلابی خود ایستاده اند و مانند سال‌های گذشته فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند

اسماعیلی در پایان با اشاره به اینکه حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بسیار مهم، حساس است، یادآور شد: اگر رئیس‌جمهور با رای بالا انتخاب شود در بعد بین المللی و داخلی می‌تواند با پشتوانه قوی برنامه‌های خود را عملی و اجرا کنند.
ارسال نظرات