خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین؛

ترویج آرمان های انقلاب و عدالت، مهمترین مولفه خدمت رسانی است

حجت الاسلام مجیدی گفت: آنچه در نظام اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد خدمت می باشد. مهم نیست در چه جایگاه و منصبی فرار داریم، مهم گام برداشتن در راستای گسترش و ترویج آرمان های انقلاب و عدالت است.
کد خبر: ۹۳۴۵۷۲۳
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه هم اندیشی خادمین و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) حوزه شهید بابایی آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علی رحیمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) حوزه شهید بابایی آستان مقدس امامزاده حسین(ع) گزارشی از فعالیت های این پایگاه مقاومت ارائه نمود و اظهار کرد: هدف ما تامین امنیت و آرامش و آسایش زائرین و مجاورین این آستان مقدس در لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد و فراتر از این هدف در حوزه های فرهنگی، تامین بسته های معیشتی و بهداشتی، ضدعفونی معابر و کوچه های مجاور، تامین سه سری جهیزیه اقدامات شایانی انجام گرفته است.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی با اشاره به خرداد پر رخداد در سال جاری اظهار کرد: امسال در کنار همه رخدادهای سالانه ای که در خرداد داریم یک خرمشهر دیگر و یک فتح الفتوح دیگر داریم که با مدد الهی و کمک یکدیگر و مشارکت مردمی ان شالله فتح می شود و همگی علاوه بر تلاش جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات باید سعی در بصیرت افزایی و معرفی اصلح گام برداریم.

وی در ادامه افزود: آنچه در نظام اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد خدمت می باشد. مهم نیست در چه جایگاه و منصبی فرار داریم، مهم گام برداشتن در راستای گسترش و ترویج آرمان های انقلاب و عدالت است.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین عنوان کرد: اگر امروز من و شما بسیجی و خادم بقعه تا آن مسولین ارشد، هدفمان خدمت به نظام اسلامی باشد یقین بدانید که اختلافی وجود ندارد و وحدت اولین ثمره این نگاه و هدف می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: باید وحدت را سرلوحه هر فعالیت خود زیر سایه ولایت قرار دهیم و یک هیات انقلابی و جهادی و جریان ساز را در تمامی حوزه های فعالیتی در این آستان مقدس برپا نمائیم تا شهد شیرین خدمات و اقدامات آن را نه تنها مجاورین و زائرین این بقعه متبرکه بلکه همه مردم دریافت کنند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها